Helt klart jaJa absolutt. Noen er jo litt morsommere enn andre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klart jaJa absolutt. Noen er jo litt morsommere enn andre![]()
Hørtes nydelig utMannen sover. Begg unga sover. Det regner som bare det og bikkja ligger over beina mine og sover![]()
Herlig rolig kveld ja![]()
Satser på nr. 1 denne mnd eller?Forundrer meg ikke![]()
Perioder med det her også innimellom.. Men det går seg tilJa, det er detLegger seg ca 19 hver kveld
som oftest sovner hun ganske fort, noen ganger kan det ta tid..
Samme som her det...jeg rakk såvidt noen få innlegg i dag tidlig, så ble det ikke skravling før på ettermiddagen igjen
Du ligger vel alltid på topp på slutten av mnd , så du kommer vel etter snartForundrer meg ikke![]()
I knowDet tror jeg også
Er noe med det når man først kommer i gang![]()
Fr skravle nå daSamme som her det...![]()
Jepp, det er detEr sånn det skal være![]()
Neida, det gr fint det.Skulle hengt opp noen klær, men redd jeg kommer helt ut av det da![]()
Ja, satser på detPerioder med det her også innimellom.. Men det går seg til![]()
Haha...selvfølgelig ikkeNei jeg liker ikke skravlere jeg![]()
Ja, jeg må vel prøve. Maskina må jo henges opp denNeida, det gr fint det.
De er jo grusommeHaha...selvfølgelig ikke![]()
Nei, det har jeg IKKE tid tilSatser på nr. 1 denne mnd eller?![]()
Uff ja. Ikke barebare å komme tilbake til vanlige rutiner etter sykdom daJa, satser på dethatt en dårlig periode her nå etter mye sykdom.
Skal prøve å la være å skravle så myeJa, jeg må vel prøve. Maskina må jo henges opp den![]()
Spørs det siden alle er så sinnsykt ivrige her nåDu ligger vel alltid på topp på slutten av mnd , så du kommer vel etter snart![]()