Skravletråd :)

Han hadde bukspyttkjertkreft + muligens lungekreft + en type kreft til. Han gjorde aldri noe halveis han pappaen min..

Huff, får vondt bare av å lese :(

♡ Stooor klem ♡

Nå tror jeg ikke det er mange minuttene igjen til denne takstmannen kommer! Jeg er spent på hva han sier. Får jeg svar eller tar han bare med rapporten til advokaten? Blir han lenge? Skal han se på mer enn bare taket? Æææææ!!!
Håper det gikk fint og du fikk svar:D

Huff, får vondt bare av å lese :(

♡ Stooor klem ♡
Det var kjip periode, den er vel fortsatt kjip siden jeg var pappajente og savnet er stort. Vi fikk bare 2,5 mnd med han etter kreftdiagnosen, takk gud for at det var sommerferie så jeg fikk være sammen med han de siste 7 ukene han levde å han lå på sykehuset.

Her er gubben handy mann så det holder! Han kan alt og alt han gjør blir bra.... Irriterende!
Sist gang (5 år siden da vi kjøpte her) årna og fiksa han. Jeg var med og valgte noen farger her og der da, men var jo gravid og ikke like tøff i trynet som nå :p så jeg verken sa eller gjorde så mye. Men nå er det andre boller :D
Låner du han ut??:p

Hahaha. Jeg kjøpte brudekjolen ei uke før han fridde :p Sa til min da at nå kjøper jeg den. Fant den perfekte kjolen på finn.no :p Så den kjøpte jeg da. Nøyaktig 7 år siden han fridde i dag :D Tror han forsto jeg begynte bli utålmodig :p
Haha...så tøft gjort:p
Hvorfor ikke liksom;)

Hmf...har et lite dilemma her :confused:

Jeg har vært syk i tre dager, og er fortsatt ikke helt frisk.
Er ikke like tett overalt, men hodet sprenger, øynene brenner og det kjennes ut som jeg har feber selv om jeg ikke har det..

Jeg får sykt dårlig samvittighet for å ikke dra på jobb, uansett årsak, men som nevnt så er jo heller ikke sjefen særlig forståelsesfull... Gruer meg rett og slett til å dra på jobb i morgen!!!

Noen som har noen gode tips til hvordan jeg bør takle dette :)
Uff....ikke lett det der:confused:
Men er du ikke i form så burde du bli hjemme;)
Man blir sjelden frisk av å presse seg tilbake på jobb for tidlig:)

Back
Topp