Skjer vel alltid noe derAj aj... noe action som skjer??Blitt litt mett på den serien
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjer vel alltid noe derAj aj... noe action som skjer??Blitt litt mett på den serien
![]()
Skjer vel alltid noe derMange idioter for å si det sånn
Det er det, innser at jeg nok aldri kunne vært politiHahaha!! Ja... mye lættis![]()
er utrolig hva de må hanskes med til tider.
Fy fader så kjipt!Jaja, da har jeg bestilt giftering nr 2.......
Ja, for ei stund siden ble jeg frastjålet min giftering og en rubin/diamantring jeg fikk av min mann for 9 år siden. Politianmeldt det selvsagt og ringte forsikringa. Så fikk jo 14 000 tilbake, 4000 til egenandelen da. Så har da igjen 10 000 kr. Gifteringen min har tydligvis på 6,5 år steget litt i verdi, så i dag fikk jeg prisen på å lage den. 8240 kr. Og, jeg tror den har da steget 1500 kr ca. Så da har jeg 1700 kr igjen til å finne meg en ring nr to. Men den kommer jeg jo aldri til å finne lik igjen av som den mannen fant til meg. Har vært og kikka. Så da får jeg se hva jeg finner. Riktignok kosta den mannen kjøpte det dobbelte også, men trodde ikke gifteringen ble så dyr jeg da... Men gifteringen var et MUST å få akkurat slik jeg hadde den. Så finner jeg sikkert noe annet fint som får meg til å tenke på mannen da.
Og slik har mine siste dager gått ja.
Kakebunn 1 ferdig.
Gifteringen min er spesialbestilt og "oneofakind". Så ikke noe ordinær gullring. Er han jeg bestilte hos forrige gang også ser du. Men vet jo gullprisene er gått opp i løpet av åra da. Så det er nok bare å forvente. Viktigste for meg er å få ringen min tilbakeFy fader så kjipt!
Du har vært innom gullsmeder for å sjekke pris eller?
Vi har masse folk innom hos oss som skal ha pris på ringene de har blitt frastjålet. Triste greier.Gifteringen min er spesialbestilt og "oneofakind". Så ikke noe ordinær gullring. Er han jeg bestilte hos forrige gang også ser du. Men vet jo gullprisene er gått opp i løpet av åra da. Så det er nok bare å forvente. Viktigste for meg er å få ringen min tilbakeForsikringa dekker den jo så
![]()
Mye fint arbeide en vernepleier kan gjøre med dementeAha... ja greit å friske opp. Men ingen vits i å få masse arbeidsoppgaver som egentlig ikke er så relevant! Hva er vitsen md å være der da?
Det er trist jaVi har masse folk innom hos oss som skal ha pris på ringene de har blitt frastjålet. Triste greier.

Det er det, innser at jeg nok aldri kunne vært politi
Mye fint arbeide en vernepleier kan gjøre med dementeså skal alltids ha utbytte av praksisen, med mindre dem setter meg til stell og pleie hele veien..
Ingen tvil om det neiNei, man må ha endel tålmodighet i det yrket![]()
Krysser fingrene alt jeg har. Hva håper du på?Moro å vinne
Håper vi er heldige denne måneden også![]()
Bra du får laget ny giftering da, ettersom den er såpass spesiellDet er trist jaDe betyr jo mye for meg
![]()
Ja, var veldig glad når jeg ringte han mannen, for jeg fant jo ikke den på nettsiden hans, men han fant alt frem til meg, jeg tok bilder av mannen sin og forklarte nøyaktig hvordan den skulle være. Så han skulle fikse alt sammen for meg akkurat som det varBra du får laget ny giftering da, ettersom den er såpass spesiell
Hører om de som blir røyka i svime når de sover på hotellrom i syden og blir frastjålet verdisaker. Det er helt sykt!
Hun var visst ikke i form. Hadde 37,6 i temp før jeg leverte i barnehagen, hentet henne i 12 tiden, da hadde hun 37,8. Leverte henne til mamma fordi hulerboermannen og jeg skulle på Ullevål sykehus og da vi hentet frøkna i 17 tiden hadde hun 38,9... Almenntilstanden er god, men litt sutrete. Fikk en pille før hun la seg, så håper hun kommer seg. I morgen blir hun hjemme.Uæhdet var tidlig!!
Oioi, har du planer om egen bedrift altså?![]()
Jaja, da har jeg bestilt giftering nr 2.......
Ja, for ei stund siden ble jeg frastjålet min giftering og en rubin/diamantring jeg fikk av min mann for 9 år siden. Politianmeldt det selvsagt og ringte forsikringa. Så fikk jo 14 000 tilbake, 4000 til egenandelen da. Så har da igjen 10 000 kr. Gifteringen min har tydligvis på 6,5 år steget litt i verdi, så i dag fikk jeg prisen på å lage den. 8240 kr. Og, jeg tror den har da steget 1500 kr ca. Så da har jeg 1700 kr igjen til å finne meg en ring nr to. Men den kommer jeg jo aldri til å finne lik igjen av som den mannen fant til meg. Har vært og kikka. Så da får jeg se hva jeg finner. Riktignok kosta den mannen kjøpte det dobbelte også, men trodde ikke gifteringen ble så dyr jeg da... Men gifteringen var et MUST å få akkurat slik jeg hadde den. Så finner jeg sikkert noe annet fint som får meg til å tenke på mannen da.
Og slik har mine siste dager gått ja.
Kakebunn 1 ferdig.
Veldig, men det ordna seg jo. Får jo tilbake gifteringen i det minsteSå utrolig surt å bli frastjålet den da![]()
Nje, jeg skal til å legge kremen på kaka snart. Den kjøler seg ned nå.Da var jeg hjemme igjen og har skumlest alle sidene deres, men fikl nok ikke med meg så mye...
Nå er det vel ikke noe liv her siden jeg kom tilbake?![]()