Skravletråd :)

Ahh.. Vi er ganske aktive på februar :) Er hyggelig :) hyggelig å skravle med andre her også da!
Ja, det er jo veldig hyggelig :)
Satser på at jeg havner på et trivelig terminforum neste gang også;)

Er så vanskelig å henge med på denne syns jeg :p har innsett at jeg ikke kan fylle opp mitt nevrotiske behov for å lese alle innleggene :p

Hahaha! Er ikke lett når man har tvangstanker nei! Går gjerne fort i svingene her inne ja, når det er flere aktive.

• Liker
Reactions: BMC
Hahaha! Er ikke lett når man har tvangstanker nei! Går gjerne fort i svingene her inne ja, når det er flere aktive.
Ja, da bare hopper jeg av og kommer tilbake senere.. Da ligger det gjerne 200 nye innlegg eller noe, og det gidder jeg ikke lese :p

Pinnekjøtt derimot er veldig godt, når man lager det riktig. Jeg har en venninne som er kjempeflink til å lage det. Jeg derimot er helt ubrukelig på å lage det :P
Gubben er helt pinnekjøtt:) det er det helt store før jul :) han er flink til å lage det også. Spesielt kålrotstappa:D

Gubben er helt pinnekjøtt:) det er det helt store før jul :) han er flink til å lage det også. Spesielt kålrotstappa:D

Er fantastisk godt når det tilberedes riktig... og kåltrotstappa er det viktigste tilbehøret!! Naaam :D Fikk sykt lyst på det nå.

Pinnekjøtt er det aller beste! Åååh, nå gleder jeg meg til jul :D

Er fantastisk godt når det tilberedes riktig... og kåltrotstappa er det viktigste tilbehøret!! Naaam :D Fikk sykt lyst på det nå.
Mamma lager den beste stappa! ☺️

Ja!! NAM! Når vi begynner å ha jul hos oss så blir det pinnekjøtt på julaften eller nyttårsaften!
Tror jeg går for begge dagene jeg :D haha :p neida, sambo er vant til kalkun på julaften, så får vel begynne å ha det på nyttårs for han :)

Back
Topp