Haha, jeg ogsåÅ dæven... jeg tør ikke tenke på det. Jeg gjemmer gjerne bort skjermen jeg, når jeg er inne på skjult![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg ogsåÅ dæven... jeg tør ikke tenke på det. Jeg gjemmer gjerne bort skjermen jeg, når jeg er inne på skjult![]()
Ja, det er jo veldig hyggeligAhh.. Vi er ganske aktive på februarEr hyggelig
hyggelig å skravle med andre her også da!
Er så vanskelig å henge med på denne syns jeghar innsett at jeg ikke kan fylle opp mitt nevrotiske behov for å lese alle innleggene
![]()
Ja, det er detSå kjedelig med livløs skravletråd![]()
Ja, det er jo veldig hyggelig
Satser på at jeg havner på et trivelig terminforum neste gang også![]()
Ja, da bare hopper jeg av og kommer tilbake senere.. Da ligger det gjerne 200 nye innlegg eller noe, og det gidder jeg ikke leseHahaha! Er ikke lett når man har tvangstanker nei! Går gjerne fort i svingene her inne ja, når det er flere aktive.
Høres ut som det er mykje rart som foregår på skjult februar 14Å dæven... jeg tør ikke tenke på det. Jeg gjemmer gjerne bort skjermen jeg, når jeg er inne på skjult![]()
Gubben er helt pinnekjøttPinnekjøtt derimot er veldig godt, når man lager det riktig. Jeg har en venninne som er kjempeflink til å lage det. Jeg derimot er helt ubrukelig på å lage det![]()
Høres ut som det er mykje rart som foregår på skjult februar 14![]()
Kjekt dåHahaha!! Ja det kan jeg garantere deg![]()
Gubben er helt pinnekjøttdet er det helt store før jul
han er flink til å lage det også. Spesielt kålrotstappa
![]()
Pinnekjøtt er det aller beste! Åååh, nå gleder jeg meg til julGubben er helt pinnekjøttdet er det helt store før jul
han er flink til å lage det også. Spesielt kålrotstappa
![]()
Kjekt då![]()
Mamma lager den beste stappa!Er fantastisk godt når det tilberedes riktig... og kåltrotstappa er det viktigste tilbehøret!! NaaamFikk sykt lyst på det nå.
Pinnekjøtt er det aller beste! Åååh, nå gleder jeg meg til jul![]()
Jeg ler høyt og rått rett som det erJoda...må bare gjemme bort skjermen fra samboeren... og så sitter jeg og humrer for meg selvhehehe!
Mamma lager den beste stappa!![]()
Jeg ler høyt og rått rett som det er![]()
Tror jeg går for begge dagene jegJa!! NAM! Når vi begynner å ha jul hos oss så blir det pinnekjøtt på julaften eller nyttårsaften!