Ser jeg må skravle mye mer om jeg skal ha mulighet på toppen i alle fallFine premier så jeg...!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jeg må skravle mye mer om jeg skal ha mulighet på toppen i alle fallFine premier så jeg...!![]()
Kjekt då! Koselig med vennebesøkHei, hei
Kos deg på sofaen i kveld!
Vi venter besøk av et vennepar![]()
Ser jeg må skravle mye mer om jeg skal ha mulighet på toppen i alle fall![]()
![]()
Det høres jo ikke så veldig mye utGår fort det daskal ikke så mye til. 40 innlegg om dagen så er du oppe i 1200 på en mnd
![]()
Det høres jo ikke så veldig mye ut
Nå er det ikke alle dager jeg er innom like mye, så må vel utnytte den tida man er inne godt![]()
Nei, han er jo ikke detDa er jo ikke han noe bedre![]()
Nei, han er jo ikke detmen han er vel vant til at jeg vanligvis forstyrrer han litt innimellom med å skravle, mens denne måneden har jeg skravla med dere
![]()
Går jo veldig fort om man har en aktiv skravletråd feksDet høres jo ikke så veldig mye ut
Nå er det ikke alle dager jeg er innom like mye, så må vel utnytte den tida man er inne godt![]()
Haha, vet ikke om jeg vil ha han inn her, i alle fall ikke inn på skjultHan kan jo melde seg inn her og skravle han også![]()
Ja, det blir enklere daGår jo veldig fort om man har en aktiv skravletråd feks![]()
Haha, vet ikke om jeg vil ha han inn her, i alle fall ikke inn på skjult![]()
![]()
Ja, det blir enklere daregner med det er flere som er ivrige skravlete også
![]()
Blir vel litt mindre i høstferien, så må jeg skrive litt de andre dageneNei er faktisk ikke myeTrenger ikke være innom hver dag heller
![]()
Vi hadde det, men den er det ikke mye liv iHar dere ikke skravletråd i aprilgjengen?![]()
Tja, finnes vel en par tre flittige skravlere her inneJa, det blir enklere daregner med det er flere som er ivrige skravlete også
![]()
Kan du tenke deg om han fikk lest alt jeg har skrevet der inne da??? HahaNei... der går grensa!! Litt privatliv må vi få ha!!![]()
Vi hadde det, men den er det ikke mye liv i
Derfor jeg opprettet skravletråd på generelt
Her kan alle som vil skravle sammen![]()
Så kjedelig med livløs skravletrådVi hadde det, men den er det ikke mye liv i
Derfor jeg opprettet skravletråd på generelt
Her kan alle som vil skravle sammen![]()
Tja, finnes vel en par tre flittige skravlere her inne
Kan du tenke deg om han fikk lest alt jeg har skrevet der inne da??? Haha![]()
Det kan man vel trygt siTja, finnes vel en par tre flittige skravlere her inne
Kan du tenke deg om han fikk lest alt jeg har skrevet der inne da??? Haha![]()
Er så vanskelig å henge med på denne syns jegAhh.. Vi er ganske aktive på februarEr hyggelig
hyggelig å skravle med andre her også da!