Skravletråd :)

Da var det bare å skravle seg inn i oktober måned da.
Får vel bare henge i! :) får se hva jeg får tid til innimellom praksis, baby og oppgaveskriving! Sambo begynner også med eksamener nå, så blir vel hektisk fremover..

Får vel bare henge i! :) får se hva jeg får tid til innimellom praksis, baby og oppgaveskriving! Sambo begynner også med eksamener nå, så blir vel hektisk fremover..

Du klarer å ha mange baller i lufta!! :D :D :D

Huheisann jenter :-) Har alle ein trivelig kveld? :D Her har eg ikkje vore i heile dag. Har vore fullt kjør, har vore på repetisjonsøvelse i Heimevernet, og akkurat komt heim og fått lisja i seng. Så då er det sofatjeneste resten av kvelden :-D

Huheisann jenter :) Har alle ein trivelig kveld? :D Her har eg ikkje vore i heile dag. Har vore fullt kjør, har vore på repetisjonsøvelse i Heimevernet, og akkurat komt heim og fått lisja i seng. Så då er det sofatjeneste resten av kvelden :-D

Vræl. Hørtes slitsomt ut? Vært på jobb selv... nå går det i Hotel Cæsar for øyeblikket... og litt skravling inn i oktober :P

Vræl. Hørtes slitsomt ut? Vært på jobb selv... nå går det i Hotel Cæsar for øyeblikket... og litt skravling inn i oktober :p
Litt slitsomt og litt kjekt :P
Hotel Cæsar står på her og:)
SKal du skravle heile vegen til oktober altså? Seine kvelden på deg? ;)

Du klarer å ha mange baller i lufta!! :D :D :D
Satser på det :D selv om sambo er drittlei av at jeg sitter på bv hver kveld (selv om han selv spiller candy crush all the time...) :p

Huheisann jenter :-) Har alle ein trivelig kveld? :D Her har eg ikkje vore i heile dag. Har vore fullt kjør, har vore på repetisjonsøvelse i Heimevernet, og akkurat komt heim og fått lisja i seng. Så då er det sofatjeneste resten av kvelden :-D
Hei, hei:D
Kos deg på sofaen i kveld!
Vi venter besøk av et vennepar:D

Back
Topp