Her ble det brødskive med stekt eggJa. Mannen liker det ikke. Og jeg og barna elsker det. Han jobber fast til langt på kveld og får middag der. Hender jo jeg veksler. Men som regel blir det fiskebolletirsdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ble det brødskive med stekt eggJa. Mannen liker det ikke. Og jeg og barna elsker det. Han jobber fast til langt på kveld og får middag der. Hender jo jeg veksler. Men som regel blir det fiskebolletirsdag![]()
Er da godt det. Spesielt med bacon og sopp, bønner ved sidenHer ble det brødskive med stekt eggsupermom!
Her ble det brødskive med stekt eggsupermom!
Jeg var iallefall veldig fornøydDet enkleste er ofte det beste?![]()
Jeg var iallefall veldig fornøyd![]()
Klart man må detHer blir det risengrynsgrøt oppvarmet i mikroIkke noe jeg spiser til vanlig, men må jo gjøre det og av og til
![]()
Sprøstekt bacon og bønner kan jeg være med påEr da godt det. Spesielt med bacon og sopp, bønner ved siden![]()
Klart man må detda jeg var lita hadde vi grønt hver lørdag.
Hihi. Hver sin smak. Jeg kunne spist sopp som andre spiser chipsSprøstekt bacon og bønner kan jeg være med på![]()
Man kan nesten ikke gjøre annet daJeg er egentlig ikke så glad i det, men spiser det jeg får servert når jeg er hjemme hos mamma og pappa![]()
Potetgull og bernaiseHihi. Hver sin smak. Jeg kunne spist sopp som andre spiser chips![]()
Man kan nesten ikke gjøre annet damå jo være takknemlig liksom.
Ikke Taco heller? Begynner jo å bli ganske norsk det daJa. Er jo detMen er ikke sånn mat jeg lager selv
Er egentlig ikke glad i norsk tradisjonsmat.
Trooooor ikke jeg har prøvd den komboen gittPotetgull og bernaisenam!
Den er ikke så dum altså! Best med pommes frittes daTrooooor ikke jeg har prøvd den komboen gitt![]()
Ikke Taco heller? Begynner jo å bli ganske norsk det da![]()
Pommes frites og bernesaus er godt da. Fått sansen for pommes frites med sterk kebabsaus nå daDen er ikke så dum altså! Best med pommes frittes da![]()
Fårikål er ekkelt! Klarer ikke lukta av sau...Jo taco elsker jeg!!Men liker ikke kjøttboller i brunsaus, fiskeboller i hvitsaus, grøt, fårikål osv.
![]()
Fårikål er ekkelt! Klarer ikke lukta av sau...