Må innom her litt innimellomSå koselig av deg å stikke innom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må innom her litt innimellomSå koselig av deg å stikke innom![]()
Må innom her litt innimellom![]()
Vaske klær, tømme koffert og gjøre meg klar til kurs i morgenHva er planene dine for ikveld da?
Det skjønner jeg veldig godtDet er sant. Men har vært litt problematisk på grunn av skader og sånt her. Derfor jeg begynte å teste, fordi vi rett og slett ikke har ork til aksjer annenhver dag i 4 uker![]()
Vaske klær, tømme koffert og gjøre meg klar til kurs i morgen![]()
Vær ikke så sikker på detHan er nok enig med meg...![]()
Haha...fineste magenHer er mitt dyr![]()
Uff...er jo tortur å ha sånt i husSe hva jeg ikke kan spise![]()
Veldig fine premierSer ut som det blir litt skravling i oktober også
Mange fine premier![]()
Keine problemAbsolutt.
Kom igjen alle sammen. Klarer Topp 30 vi![]()
Tipper veldig mangeJa skal nok ikke bli problem med 1200 innlegg, men det spørs jo hvor mange ivrige skravlere det blir da![]()
Det skal vi klareDen er jo sjitlang! Vi får satse på å runde jaffall 15 000 innlegg i tråden til 1.november.
Næææhhh... 17 000!
Hva?? Jeg?!?Det klarer vi lettRegner med RonjaR bidrar litt og hun er temmelig god på å skravle da
![]()
Vær ikke så sikker på det
Han ligger nok mye våken og beundrer deg når du sover![]()
Herlig med besøkVi har hatt superkoselg besøk, nå har de dratt.. Poden har fått besøk av to kompiser, så da kan jeg henge litt her![]()
Det tror jeg også, men det spørs jo om man klarer å holde seg til reglene da.Tipper veldig mange![]()
Så så...trenger ikke bli så skremt av detHjeeelp![]()
Det må jo være en forutsetningDet tror jeg også, men det spørs jo om man klarer å holde seg til reglene da.
Hvis ikke blir det slutt på fine premier.Det må jo være en forutsetning![]()