Kryssar fingrane for deg at det varer til du er heime igjenFår se hvor lenge det varer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kryssar fingrane for deg at det varer til du er heime igjenFår se hvor lenge det varer![]()
Skal gå rett til svigermor å spise kake, namnam! Så slipper å gå hjem ettersom gubben kommer. Kan ikke gå for mye hellerKryssar fingrane for deg at det varer til du er heime igjen![]()
Namnam, kakeSkal gå rett til svigermor å spise kake, namnam! Så slipper å gå hjem ettersom gubben kommer. Kan ikke gå for mye heller![]()
Takk! det skal vi!Namnam, kakekooos dykk
![]()
Jeg vet??? Klager ikke17 grader???deilig da!
Ja, heldigvis skifter humøret hans fortDet er jo greitt at det gikk den veienat det ikkje blei værre i staden
![]()
Hørte det!!Ikke rart det blåser. Det er jo meldt storm![]()
Fått blå himmel vi også nåNå er faktisk himmelen helt blåer så merkelig at det kan skifte så fort! Men passer fint ettersom jeg skal hente i bhg snart.
Hadde vel ikkje vore så gale det![]()
Ikke værst! Jeg har verdens dårligste balanseklarer ikke balansere på en fortauskant engang
så sliter litt i vind kan du skjønne!
Her rakk det og bli overskya igjen og blå himmel med solFått blå himmel vi også nå![]()
Ikke rart det blåser. Det er jo meldt storm![]()
Skal gå rett til svigermor å spise kake, namnam! Så slipper å gå hjem ettersom gubben kommer. Kan ikke gå for mye heller![]()
Hørte det!!har reddet alle utepotter....
Var heldig at gubben kom da jeg var i bhgEr det langt unna da? Må passe på bekkenet nå![]()
Her rakk det og bli overskya igjen og blå himmel med solskikkelig kårni!
Tror ikke det går, så bare hold deg inne duFrister IKKE å gå ut å jobbe i denne vinden.. noen som har erfaring med høytrykksspyler i storm? Hehe![]()
Tror ikke det går, så bare hold deg inne du![]()
Jøss??? Skiftene kan man siHer rakk det og bli overskya igjen og blå himmel med solskikkelig kårni!