Åja!! Haha, eg kobla ikkjeHeter vel e.t. haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja!! Haha, eg kobla ikkjeHeter vel e.t. haha![]()
Når er termin?Må si meg enig der![]()
IT er en klovn som går å dreper små unger. IKKE E.T. Den likte jeg ikke en gangKva er IT?
Nei uff! Den trur ikkje eg at eg tør å sjå!!IT er en klovn som går å dreper små unger. IKKE E.T. Den likte jeg ikke en gang![]()
Tror du bør google jegHeter vel e.t. haha![]()
Nei. Jeg angra når jeg var lita ogsåNei uff! Den trur ikkje eg at eg tør å sjå!!
Hæ? Trodde du skrev feil, hahaIT er en klovn som går å dreper små unger. IKKE E.T. Den likte jeg ikke en gang![]()
HahahaTror du bør google jegE.T er en barnefilm. IT er en klovn som dreper barn. Gammel grøsser
![]()
17.desember. Så en god stund igjen endaNår er termin?
Så kjekt då17.desember. Så en god stund igjen enda29 uker på søndag.
Men det skjønner jeg godt. Har googla nå. Fy så stygge tenner da!Nei. Jeg angra når jeg var lita ogsåSiden har jeg freaka litt ut av klovnet hehe
Hæ? Trodde du skrev feil, haha![]()
Forsto detteHahaha![]()
Beste julegaven! Har sagt til alle at det ikke blir noe julegaver i år, det blir babySå kjekt dåfin julegåve: D
Haha ja. Han er dritskummelMen det skjønner jeg godt. Har googla nå. Fy så stygge tenner da!
Bra jeg ikke så den jaHaha ja. Han er dritskummel![]()
Hehe, genialtBeste julegaven! Har sagt til alle at det ikke blir noe julegaver i år, det blir baby![]()
Joda, men skuffa tantebarn da, hahaHehe, genialt![]()
Stakkars. Ser vel ikkje heilt korleis ein baby skal kunne erstatte julegåverJoda, men skuffa tantebarn da, haha![]()
Det blir nok gave på alle i år ogsåStakkars. Ser vel ikkje heilt korleis ein baby skal kunne erstatte julegåver![]()