Skravletråd :)

Ha en fin dag alle sammen :)
Ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre idag. Skal iallefall levere i bhg straks. Vi er litt trege på mårraskvisten:)
Skulle kanskje begynt å sortere klær å leker. Åh.... Men det er så slitsomt! Hvis jeg drar å trener først, gidder jeg ikke det etterpå.
Håper du får en fin dag du også:D

Veldig!!! :o
Også er det venstrearmen da. Og jeg er venstrehendt... :p problematisk å gjøre noe!
Håper det blir bedre! Ble det sånn bare plutselig?

God morgen. I dag skal jeg kjøre flokken til barnehage og jobb, innom min mor før barnehagelevering for å spise frokost, til ski Kl 10, bytte en ting på babyshop, kjøpe maling og utstyr på flugger, møte en venninne til lunsj Kl 11, møte norema Kl 13 for å tegne det tredje kjøkkenet og innom butikken før jeg henter dem på jobb og barnehage Kl 16. Så er det hjem, lage middag og styre med det vanlige før ungen skal legges. Så det går i ett i 13 timer fremover nå... Bekkenet skriker allerede om hjelp....
Oh, lykke til med alt du skal

Ha en fin dag alle sammen :)
Ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre idag. Skal iallefall levere i bhg straks. Vi er litt trege på mårraskvisten:)
Skulle kanskje begynt å sortere klær å leker. Åh.... Men det er så slitsomt! Hvis jeg drar å trener først, gidder jeg ikke det etterpå.
jeg savner de trege morningene vi hadde da han gikk i bhg.

jeg savner de trege morningene vi hadde da han gikk i bhg.
Blir vel noe annet når det blir skole kan jeg tenke meg. Alt hva man utsetter seg selv for :p

Håper det blir bedre! Ble det sånn bare plutselig?

Har en scene som ligger og gnager på albueleddet og merker den innimellom. Men pleier ikke være så ille over lang tid av gangen :o
Nå nærmer den seg veldig slik den var før operasjon i 2005... :(

Skole er noe helt annet ja, slutt på sene morninger hvertfall
Har noe å se frem til da skjønner jeg :p
Neida, grunnen nå er at jeg er sykemeldt. Til vanlig er vi ute av døra før kl 8. Så jeg får nyte det fram til jobb igjen neste år:)

Back
Topp