Vi har salat, mais, agurk, løk, ost, pølser, kjøttdeig, dressing, ketchup, rømme, guacamoleHva mer har dere til puta? Rams opp alt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har salat, mais, agurk, løk, ost, pølser, kjøttdeig, dressing, ketchup, rømme, guacamoleHva mer har dere til puta? Rams opp alt...
Det er garantertNiks, ikke derfor legen ber en unge spise is. Det er kun pga hevelser... Men ungen koser seg nok, det er klart![]()
Det hørtes utrulig digg utVi har salat, mais, agurk, løk, ost, pølser, kjøttdeig, dressing, ketchup, rømme, guacamole![]()
Glimter til noen gangerDet er jo logisk
Har bare saftis til han da
Hva du kan!!
Ja, sa det til hulerboermannen i sta, tenk at den bilen kan gjøre oss så frustrert og likevel så glad når alt plutselig er iorden, for igjen å være en selvfølge rett etter...Ja, man er jo så avhengig av denne tingen også![]()
Pass på så ikke telefontiden stenger 15 da, så du ringer rett før i såfall...Skal purre om jeg ikke hører noe før kl 15![]()
Pølser og kjøttdeig? Hvilke pølser og har du krydder på kjøttdeigen?Vi har salat, mais, agurk, løk, ost, pølser, kjøttdeig, dressing, ketchup, rømme, guacamole![]()
Det er supertDet er garantert![]()
Veldig godtDet hørtes utrulig digg uttrur eg må satse på noko lignende i morgon
![]()
Jaggu gjør duGlimter til noen ganger![]()
Takk for at du minner meg på at vi flytter fra leilighet med peis til hus uten peisDet er sant. Også kan man fyre i peisen![]()
Ikke sant?!Ja, sa det til hulerboermannen i sta, tenk at den bilen kan gjøre oss så frustrert og likevel så glad når alt plutselig er iorden, for igjen å være en selvfølge rett etter...
Ringer rett førPass på så ikke telefontiden stenger 15 da, så du ringer rett før i såfall...
Jeg er så sulten men har ikke mat i husVi har salat, mais, agurk, løk, ost, pølser, kjøttdeig, dressing, ketchup, rømme, guacamole![]()
Takk for at du minner meg på at vi flytter fra leilighet med peis til hus uten peishaha!
Pølsene er for barnas skyld...skinnfri pølser fra GildePølser og kjøttdeig? Hvilke pølser og har du krydder på kjøttdeigen?
Jeg vetDet er supertde saftisene fra first price, de tynne, runde! De er super gode
![]()
Hører rykter om at den ikke varmer like godt....Får kjøpe dere en sånn dvd da vettuhehe
Kjør på butikken da!Jeg er så sulten men har ikke mat i hus![]()
Heldigvis gjør jeg ikke det, bare besøkUff...altfor tidlig
Men sånn er det vel når man bor langt nord![]()