Fysj! Hvor bor du?Uff ja. Her har det snødd inatt! Skal heldigvis 90 mil Sør i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj! Hvor bor du?Uff ja. Her har det snødd inatt! Skal heldigvis 90 mil Sør i dag![]()
Det har vel litt å seie jaVar ikke tørt akkurat nei.... Men kjente det ikke gjor så mye. Sikkert for at jeg vet at det ikke er snø hjemme![]()
Var i NarvikFysj! Hvor bor du?
Fin oppvarmingVaska kjøkkenet før jeg går til fysio. Digg![]()
JaFin oppvarming![]()
Absolutt. Kjekkare å kome heim etterpå dåJaOgså er det så greit å gjøre det ferdig også tidlig
![]()
Ja. Da er det å ta stua etterpåAbsolutt. Kjekkare å kome heim etterpå då![]()
Vaska kjøkkenet før jeg går til fysio. Digg![]()
Brrr.. Håper minusgradene venter litt før det kommer til østlandet.Var i Narvikbor i Trondheim. På vei hjem nå.
Det håper jeg ogsåBrrr.. Håper minusgradene venter litt før det kommer til østlandet.
SpennandeJa. Da er det å ta stua etterpåEller. Får se hvordan formen er etter fysio tenker jeg. 1 gang her i dag
Så aner ikke helt hva som kommer til å skje da
![]()
Til vestlandet ogBrrr.. Håper minusgradene venter litt før det kommer til østlandet.
Her var det 3 grader i morges når jeg leverte minsta. Frost på vinduet. Bor i RogalandTil vestlandet og![]()
Uff. Då kjem det sikkert hit og etterkvart... Møre og Romsdal...Her var det 3 grader i morges når jeg leverte minsta. Frost på vinduet. Bor i Rogaland![]()
God tur hjem
Jeg er hjemme med gutt som ikke er i form...må få en time hos lege idag
Ellers ingen planer før nattevakt i natt!