Hehe, er vel det ja... Men får vel vere lov å skryte litt på BVHehe...mange som liker å skryte av det vettu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, er vel det ja... Men får vel vere lov å skryte litt på BVHehe...mange som liker å skryte av det vettu![]()
Hvordan er været hos dere ?
Her er det nydelig![]()
Ble stille og kjedelig desverre![]()
Så mange som er flinke og trenar i dagføle meg litt lat. Jaja
![]()
Hahaha jaMen bør vel ha sånne fluffy fulle av fjærer for å få full putekrig effekt
![]()
Hadde putekrig med noen harde puter med min x.... Han blødde masse neseblod etterpåPutekrig med kald tempurpute er tingen![]()
Såpass ja, ikkje verstIngen trening på meg i dag
Tok økta mi i går med brannmannsløft og hele pakka, så nå er det et par dager med jobbing hjemme![]()
Kvifor er det bedre med kald?Putekrig med kald tempurpute er tingen![]()
Såpass ja, ikkje verster du brannmann/kvinne eller like du berre å ta brannmannsløft?
![]()
Hadde putekrig med noen harde puter med min x.... Han blødde masse neseblod etterpå![]()
Jaja. Da skal eldste sove borte hos ei venninne i natt![]()
Kvifor er det bedre med kald?![]()
Hahaha ja... Jeg løp fort etter jeg så at han blødde masseHuff da :/ kanskje greit å holde seg unna de harde med mindre man er ute etter å skade
Så koselig med overnatting dablir det kjæreste kveld og putekrig etter at minsta har lagt seg da eller?
![]()
Ja, det må være lovHehe, er vel det ja... Men får vel vere lov å skryte litt på BV![]()
Her er det action fra morgen til kveld! Trenger ikke lage detJaja, du får lage litt action hjemme istedet da![]()
Haha, no skjønte egEr vel egentlig verre, siden den blir så hardså er vel best å la tempurputa ligge
![]()
Så kult! Kva slags kampsport trenar du?Neida, trener kampsport, så da blir det styrketrening i form av egenvekt og hverandre
Kjenner jeg har noen ryggmuskler å trene opp ja![]()
Helt fantastisk
Synd jeg har sovet bort halve dagen![]()
Her er det også nydeligstarta med masse skodde, men no har den letta. Deilig kald haustluft og varm sol
![]()
Nydelig vær i dag her og
Nettopp kommet hjem fra en rundtur og har handla litt til muring i helgen![]()
Hahaha ja... Jeg løp fort etter jeg så at han blødde masse
Nja. Kan alltids håpeKjærestekveld blir det uansett. Minsta legger seg jo så mye tidligere
![]()