Skravletråd :)

Så mange som er flinke og trenar i dag:-) føle meg litt lat. Jaja:p

Ingen trening på meg i dag ;)
Tok økta mi i går med brannmannsløft og hele pakka, så nå er det et par dager med jobbing hjemme :D

Putekrig med kald tempurpute er tingen :p
Hadde putekrig med noen harde puter med min x.... Han blødde masse neseblod etterpå :p

Jaja. Da skal eldste sove borte hos ei venninne i natt :D

Ingen trening på meg i dag ;)
Tok økta mi i går med brannmannsløft og hele pakka, så nå er det et par dager med jobbing hjemme :D
Såpass ja, ikkje verst:-) er du brannmann/kvinne eller like du berre å ta brannmannsløft? ;)

Såpass ja, ikkje verst:-) er du brannmann/kvinne eller like du berre å ta brannmannsløft? ;)

Neida, trener kampsport, så da blir det styrketrening i form av egenvekt og hverandre ;)

Kjenner jeg har noen ryggmuskler å trene opp ja :D

Hadde putekrig med noen harde puter med min x.... Han blødde masse neseblod etterpå :p

Jaja. Da skal eldste sove borte hos ei venninne i natt :D

Huff da :/ kanskje greit å holde seg unna de harde med mindre man er ute etter å skade :p

Så koselig med overnatting da :) blir det kjæreste kveld og putekrig etter at minsta har lagt seg da eller? ;)

Huff da :/ kanskje greit å holde seg unna de harde med mindre man er ute etter å skade :p

Så koselig med overnatting da :) blir det kjæreste kveld og putekrig etter at minsta har lagt seg da eller? ;)
Hahaha ja... Jeg løp fort etter jeg så at han blødde masse :p

Nja. Kan alltids håpe :D Kjærestekveld blir det uansett. Minsta legger seg jo så mye tidligere :D

Hahaha ja... Jeg løp fort etter jeg så at han blødde masse :p

Nja. Kan alltids håpe :D Kjærestekveld blir det uansett. Minsta legger seg jo så mye tidligere :D

Kan jeg tenke meg ja. Blir jo litt ivrig i sånne kriger, så det er jo fort gjort da :p

Koselig med kjærestekveld :)
Når legger hun seg da ?

Back
Topp