Skravletråd :)

Steker du den i panna? Hvor lenge? :)
I stekepanne med SMØR fra tine. Sett panna på fult og legg i biffene når panna er skikkelig varm, sett stoppeklokka på 5 minutter, skru øyeblikkelig ned varmen så du ikke svir den... (Kommer ann på hvordan komfyr du har.) ta på salt og pepper. Snu når du vil. Medium etter 5 minutter. Fortsett i ett minutt om du vil ha den litt bedre stekt enn medium(fortsatt litt rød) ville IKKE stekt den mer enn 7 min. Jeg steker den 5 min om jeg ikke er gravid. Stekte den 7 minutter nå som jeg er det...

I stekepanne med SMØR fra tine. Sett panna på fult og legg i biffene når panna er skikkelig varm, sett stoppeklokka på 5 minutter, skru øyeblikkelig ned varmen så du ikke svir den... (Kommer ann på hvordan komfyr du har.) ta på salt og pepper. Snu når du vil. Medium etter 5 minutter. Fortsett i ett minutt om du vil ha den litt bedre stekt enn medium(fortsatt litt rød) ville IKKE stekt den mer enn 7 min. Jeg steker den 5 min om jeg ikke er gravid. Stekte den 7 minutter nå som jeg er det...

Så 2,5 på hver side ca da? ;)

Hva pleier du å ha til? Jeg glemte å skrive ned det du sa sist... :p

Hm...er ikke så kreativ når det kommer til mat egentlig, så min gode venn er google :D

Hehe, ok. Google brukes ofte aktivt her også. Men tenkte om det var noen forslag;)

Pleier liksom bare steke det med grønnsaker...Litt lei det:P

Hehe, ok. Google brukes ofte aktivt her også. Men tenkte om det var noen forslag;)

Pleier liksom bare steke det med grønnsaker...Litt lei det:P

Er sånn jeg pleier å gjøre og ;)
Men prøvde en fersken saus en gang, og det var sinnsykt godt med svin og ris :D

Så 2,5 på hver side ca da? ;)

Hva pleier du å ha til? Jeg glemte å skrive ned det du sa sist... :p
Salat, tomat, agurk, fetaost og cremet balsamico.
Hjemmelagde båtpoteter krydret med urtegård fra santamaria og maldonsalt, rødvinssaus fra Toro, hvor jeg starter med å røre ut pulveret med 1 dl vann og 1 dl rødvin. Og den siste dl med vann heller jeg i panna når biffene er ferdig og så over i sausen. Sist brukte jeg alkoholfri vin fordi det var det vi hadde, ellers passer sandor fra Argentina veldig godt til denne maten...
Ja, ca 2,5 på hver side, men jeg snur otte for at den skal få smør under seg hele tiden...

Jeg har levert gærningene på jobb og barnehage, handlet, pakket ut, spist frokost, skal til fysio 10.30, hente hulerboermannen Kl 13, tegne kjøkken hos kvikk og hente ungen i barnehagen. Stappfull dag.
Oi, ble stresset jeg:p
Nyt dagen!

Back
Topp