Skravletråd :)

Det har jeg.)
Har du?

Det har jeg, og fikk sove to timer lengre på morgenen enn vanlig og er nå igang med lista over hva jeg skal gjøre i dag ;)
Drømte at jeg var gravid da, så sånn sett så var det ikke noe gøy å våkne :(

Du skal i dag da?

Jeg har levert gærningene på jobb og barnehage, handlet, pakket ut, spist frokost, skal til fysio 10.30, hente hulerboermannen Kl 13, tegne kjøkken hos kvikk og hente ungen i barnehagen. Stappfull dag.

Jeg har levert gærningene på jobb og barnehage, handlet, pakket ut, spist frokost, skal til fysio 10.30, hente hulerboermannen Kl 13, tegne kjøkken hos kvikk og hente ungen i barnehagen. Stappfull dag.

Du har jo tydeligvis fått gjort litt i dag da ;)

Her har jeg satt på vaskemaskinen, gått tur med hund og reparert et teppe:) og lista mi er stappa ab tong å gjøre :o

Tenkte jeg skulle teste ut kenguruen i kveld da ;)

Det har jeg, og fikk sove to timer lengre på morgenen enn vanlig og er nå igang med lista over hva jeg skal gjøre i dag ;)
Drømte at jeg var gravid da, så sånn sett så var det ikke noe gøy å våkne :(

Du skal i dag da?
På jobb snart.
Har fått gjort litt hjemme først da, så da er det velstort sett vasking av gulv som står igjen, det tar mannen seg av

På jobb snart.
Har fått gjort litt hjemme først da, så da er det velstort sett vasking av gulv som står igjen, det tar mannen seg av

Så kjekt med en mann som gidder å vaske ;)
Gulvene er jo ikke så ille da.

Jobber du lenge i dag da?

Du har jo tydeligvis fått gjort litt i dag da ;)

Her har jeg satt på vaskemaskinen, gått tur med hund og reparert et teppe:) og lista mi er stappa ab tong å gjøre :o

Tenkte jeg skulle teste ut kenguruen i kveld da ;)
Åh, nam nam! Jeg bruker faktisk stoppeklokke når jeg steker den.

Jeg vurderer å ringe barnelegen for å få svar på prøvene poden tok for snart 14 dager siden, sklle komme brev i posenmen ttt.

Back
Topp