Skravletråd :)

Har noen i nabolaget her hvor barna ska være med på alt mulig å aldri kan leke med barna i gata

Må jo være litt kjedelig for dem det og da, og ikke kunne være med på noe :/

Da håper jeg du blir fornøyd;)
Hvis ikke får du vel pengene tilbake av huleboer:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns jo jeg bør det ja! Haha :D

Og den som tier samtykker har jeg hørt :D

Vel, da var hu levert på speideren :D Så hu løp avgårde :D De skulle gå en langtur i dag, og heldigvis OM det er noe, var onkelen hennes frivillig med på turen med alle sammen :D Så det hjelper jo på. Men hu sto helst der å dirra i kroppen av å være med de så :D Tror dette skal bli bra :D

Søstera mi henta hunden og skulle gå en laaaaang tur med hu da :D

Så da er det plutselig bare meg og minsta igjen hjemme da. Hu spiser kvelds nå å ser barnetv. Noe oppslukt ser jeg :P

Senere lager jeg meg fylte baguetter til kvelds :D For da skulle jeg og søstera mi se noe skrekk :D Wihi!

Vel, da var hu levert på speideren :D Så hu løp avgårde :D De skulle gå en langtur i dag, og heldigvis OM det er noe, var onkelen hennes frivillig med på turen med alle sammen :D Så det hjelper jo på. Men hu sto helst der å dirra i kroppen av å være med de så :D Tror dette skal bli bra :D

Så da er det plutselig bare meg og minsta igjen hjemme da. Hu spiser kvelds nå å ser barnetv. Noe oppslukt ser jeg :p

Senere lager jeg meg fylte baguetter til kvelds :D For da skulle jeg og søstera mi se noe skrekk :D Wihi!
Håper hun koser seg :)

Veldig poppis hos barna:D
Selv kan jeg godt styre meg gitt...;)
Veldig populært hos mannen her:)
Lager grove og synes det er ganske godt selv;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så da er det plutselig bare meg og minsta igjen hjemme da. Hu spiser kvelds nå å ser barnetv. Noe oppslukt ser jeg :P

Høres ut som om dere koser dere:D
Nyt kvelden!

Jr er stuuuuup trøytt, men nektar å legge seg!!

Ble det litt for sent i seng eller?

Nei, egentleg ikkje. Har berre sove generelt lite i dag. Også er han lik mor si. Eg kan vera på veg til å sovne på veg til senga, men når eg treff puta får eg eit sikkelig energi kick..

Back
Topp