Det er så godtHer blir det fårikål, venter bare på at poteten skal bli ferdig![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så godtHer blir det fårikål, venter bare på at poteten skal bli ferdig![]()
Bor i VestfoldHvor bor du egentlig.. De to plassene er h.h.v. 20 og 40 min unna meg![]()
Æsj, så kjedeligDa ble vasking satt på vent gitt..
Alt trykket i veggkrana forsvant. Å da vil jo ikke høytrykken samarbeide...
Så nå må jeg VENTE på rørlegger..
Dritt..![]()
Mmm...snadderDa ble det pølsegrateng til middag her i dag
Hihi..vi hadde pannekakerHva har dere andre til middag i dag?
Kanskje jeg får noen tips til neste uke
Poden skulle nok gjerne vært på middag hos dere i dagHihi..vi hadde pannekaker![]()
Det er nok annerledes hos de som jobber på landegrensenehelt enig!
Men da må de jo stoppe både inn og ut da. Eller ihvertfall overvåke hvor lenge man er over grensa
Tror kanskje de som jobber der tenker litt det samme. Eller hva sier du Ronja? Hehe
Haha...det tror jeg påSover over hver gang jeg drar etter jobb jeg...
Hahaha, legger meg ved grensa og sover i bilen etter å ha handla i maaaange timer![]()
Hjertelig velkommen skal han værePoden skulle nok gjerne vært på middag hos dere i dag![]()
Litt langtHjertelig velkommen skal han være![]()
Min får ha maks to aktiviteter , synes barna skal ha litt tid til å leke med venner også jeg.All tid trenger ikke være organisert.
De gangene jeg har kalv, dyppet jeg de i egg, så i grilliermel med aromat og pepper oppi, poteter, gulrøtter, smeltet smør og masse sitron over kalven. Altså, hjemmelagd wienersnitzel![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Har ikke smakt det...heheDet hørtes godt utKenguru har jeg aldri smakt. Er det godt?
Har kjøpt inn til fårikål i helga jeg
Går alltids et flyLitt langt![]()
Det er nok annerledes hos de som jobber på landegrensene
På flyplass har jo de aller fleste vært ute av landet i over 24 timer![]()
He he, da tror jeg det er bedre å kjøre selvGår alltids et fly![]()
Har noen i nabolaget her hvor barna ska være med på alt mulig å aldri kan leke med barna i gataHelt enig med deg, men har jo ikke praktisert noe selv. Men hun her lot jo ungen gjøre det hun ville, og har jo nå sluttet på et par ting fordi hun ble lei.
To syns jeg høres greit ut![]()
Det tenkte jeg faktisk vi skulle ha neste ukeHihi..vi hadde pannekaker![]()
Da håper jeg du blir fornøydHar ikke smakt det...hehe
Huleboer lurte meg til å kjøpe...
Blir spennende å teste da![]()