Det blir nok bra skal du seJa. Det var hu selv som ville.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok bra skal du seJa. Det var hu selv som ville.![]()
Hva gjør dere om hun sier at hun ikke vil fortsette etter et par ganger?Ja. Det var hu selv som ville.![]()
Det får vi ta som det kommer det. Men kan jo ikke tvinge hu heller. Men jeg har forklart godt hva det går i og hva hu kan forvente seg. Så for øyeblikket roper hu takk mamma og gleder seg veldig.Hva gjør dere om hun sier at hun ikke vil fortsette etter et par ganger?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Hvor bor du egentlig.. De to plassene er h.h.v. 20 og 40 min unna megTakk
Er på Torp flyplass og superspeed til Danmark![]()
Det lover godt! Håper hun trives daDet får vi ta som det kommer det. Men kan jo ikke tvinge hu heller. Men jeg har forklart godt hva det går i og hva hu kan forvente seg. Så for øyeblikket roper hu takk mamma og gleder seg veldig.![]()
Huff da! Hm...Da ble vasking satt på vent gitt..
Alt trykket i veggkrana forsvant. Å da vil jo ikke høytrykken samarbeide...
Så nå må jeg VENTE på rørlegger..
Dritt..![]()
ja det sa jeg også.. Bare sånn plutselig ble det borte..Huff da! Hm...
♡Jente 05.07.2013♡
Merkelig at slikt skjer.ja det sa jeg også.. Bare sånn plutselig ble det borte..
Greit å få det unna før det er for seint, jaMå få det unnagjort før høststormene tar takskal male også før det blir for rått ute.
Håper du får en flott dag ogsåOi, her var det lenge siden jeg tittet innom. Dere har skravlet godt ser jeg
Ønsker alle en fin dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Vann som lekker??skjønner ingenting jeg. Det høres ut som noen kaster stein på ei blikkplate eller i en blikkboks..
Kan ikke forklare det på en bedre måte.. Å det høres ut som det kommer fra kjøkkenet.
Så utrolig kjedeligDa ble vasking satt på vent gitt..
Dritt..![]()
TakkDet lover godt! Håper hun trives da
♡Jente 05.07.2013♡
Synes den er litt bortkasta... I teorien burde dei stoppa så og seie kvar einaste bil for eg kjenner ingen overheld den 24 regelen![]()
Det er ikke mange! Haha
♡Jente 05.07.2013♡
Det får vi ta som det kommer det. Men kan jo ikke tvinge hu heller. Men jeg har forklart godt hva det går i og hva hu kan forvente seg. Så for øyeblikket roper hu takk mamma og gleder seg veldig.![]()
Da ble vasking satt på vent gitt..
Dritt..![]()