Så gøy. Hvor gammel er han?Sånn. Da var eldste meldt inn i speideren![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy. Hvor gammel er han?Sånn. Da var eldste meldt inn i speideren![]()
Haha, ja! De er heldige der!Japp, til fars store fortvilelse! Tenk å bli vekt ein gong på natta...! Prøv tre til fem gonger!![]()
Hvorfor alenekos?Vel. Sikkert se Tingeling mens vi spiser middagHihi. Og når de er i seng da blir det alenekos foran tvn for meg
![]()
Hu er 8.5 årSå gøy. Hvor gammel er han?
♡Jente 05.07.2013♡
Mannen skulle ta en lastebiltur til ØstlandetHvorfor alenekos?
♡Jente 05.07.2013♡
Min gikk i speideren i 3 mnd...Sånn. Da var eldste meldt inn i speideren![]()
Satser på en litt lengre "karriere" her daMin gikk i speideren i 3 mnd...
Får satse på detSatser på en litt lengre "karriere" her daMen hu har mange venner som allerede går der. Så håper det får bra i dag da.
De begynner i dag
![]()
Aha. Nei i dag skulle de gå tur opp. De har også speiderhytte oppi fjellet så satser på en del uteFår satse på det
MIn synes det var kjedelig, for de var bare inne omtrent. Han er utegutt![]()
De her har klatrepark i skogen og hytte men vaar likevel mest inne. Kjipt i grunn, for speider er flott akitvitetAha. Nei i dag skulle de gå tur opp. De har også speiderhytte oppi fjellet så satser på en del ute![]()
Ja. Trodde speideren handla om ute i natur jeg.De her har klatrepark i skogen og hytte men vaar likevel mest inne. Kjipt i grunn, for speider er flott akitvitet
Det trodde i grunn jeg ogsåJa. Trodde speideren handla om ute i natur jeg.Står hvertfall på siden for vår lokale speider at de vil være mye ute. Uavhengig av vær.
![]()
Det er nettopp det... Man får kanskje med seg ett brett om man drar to personer og ikke tar med sprit og tobakk... Om man er borte over 24 timer som reglene sier.. Kremt!
♡Jente 05.07.2013♡
Ikke mangeDe 24 timene er en fin regel ja...hehe.
Lurer på hvor mange som overholder den jeg![]()
De 24 timene er en fin regel ja...hehe.
Flott alder for slikt, da kommer hun nok til å kose seg og lære masse nyttHu er 8.5 år![]()
Det er ikke mange! HahaDe 24 timene er en fin regel ja...hehe.
Håper det jaFlott alder for slikt, da kommer hun nok til å kose seg og lære masse nytt
♡Jente 05.07.2013♡
Var det hun som ville begynne?Håper det ja![]()
Ja. Det var hu selv som ville.Var det hun som ville begynne?
♡Jente 05.07.2013♡