Skravletråd :)

Har bare sett 5 minutter engang, fant ut det ikke var noe for meg

Vi kan jo ikke alle like det samme ;)
Sånn jeg er med Home and Away og den type serier :)
hva pleier du å se på da?

Home and away;)
Ser i grunn ikke på så mye

Ikke jeg heller egentlig, men mannen har sett alt og setter på når han får mulighet. Så da må jeg se og.
De få gangene jeg er alene hjemme, står det sjelden på noe ;)

Da jeg egentlig skulle til å reise meg for å gå på badet, våknet ettåringen. Skikkelig sår gråt og sluttet ikke selv om vi satt oss litt i stolen på rommet hennes. Hun prompet litt mens hun gråt og jeg vet også at hun har en jeksel på vei. Hun kan jo alltids bare hatt en drøm, men når man ikke kan spørre og man prøver alle triks i boka på å få stoppet gråten uten hell... Ble det en paracet.... Nå sover hun endelig igjen og jeg kan gå på badet. Får vondt i mammahjertet når hun gråter på den måten der..

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Da jeg egentlig skulle til å reise meg for å gå på badet, våknet ettåringen. Skikkelig sår gråt og sluttet ikke selv om vi satt oss litt i stolen på rommet hennes. Hun prompet litt mens hun gråt og jeg vet også at hun har en jeksel på vei. Hun kan jo alltids bare hatt en drøm, men når man ikke kan spørre og man prøver alle triks i boka på å få stoppet gråten uten hell... Ble det en paracet.... Nå sover hun endelig igjen og jeg kan gå på badet. Får vondt i mammahjertet når hun gråter på den måten der..

♡Jente 05.07.2013♡
Hørtes ikke noe gøy ut :(
Bra hun fikk sove igjen da, og håper hun er bra i morgen og ikke begynner å bli syk eller noe ;)

God natt :)

Hørtes ikke noe gøy ut :(
Bra hun fikk sove igjen da, og håper hun er bra i morgen og ikke begynner å bli syk eller noe ;)
Snørrete har hun vært fra uka etter hun startet i barnehagen... Hun hadde ikke feber, mistenker ikke sykdom. Så det må være drøm, jeksel eller magen eller en kombinasjon av de tre.. Nå er det hvertfall natta. Sov godt:D

♡Jente 05.07.2013♡

Natta alle. Sees i morgen :D

♡Jente 05.07.2013♡

Snørrete har hun vært fra uka etter hun startet i barnehagen... Hun hadde ikke feber, mistenker ikke sykdom. Så det må være drøm, jeksel eller magen eller en kombinasjon av de tre.. Nå er det hvertfall natta. Sov godt:D

♡Jente 05.07.2013♡

God bedring uansett hva det er da ;)

God natt og sov godt :D

Nei. Ikke ennå. Ser på NCIS. men kjenner det ikke blir seint i dag :-P

Greit å legge seg til grei tid etter en dag meg fysisk arbeid ;)
Blir vel kvelden straks her og, bare lufte vofsen litt først :D

Back
Topp