Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hva valgte du på?
♡Overgangen feb/mars♡
Ble en med biff, skinke, salami og pepperoni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva valgte du på?
♡Overgangen feb/mars♡
SverigeKenguru faktisk. . Hvor har du fått tak i det?
Sverige![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Sverige![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Må jeg prøve
Hvilken butikk har de det da?![]()
Begge butikkene på nordbysenteret hvertfall. I frysedisken... Det er to biffer i hver pakke. Godt med hjemmelagde båtpoteter som du krydrer med salt og urtegård(fra santa Maria), biffen stekes i meierismør i 5 minutter tilsammen(2,5 min på hver side) krydre med salt og pepper. Salat, tomat, agurk, fetaost og kremet balsamico over... Rødvinssaus som du bruker stekesky og rødvin oppi. Ååååååh, nam!!Må jeg prøve
Hvilken butikk har de det da?![]()
Begge butikkene på nordbysenteret hvertfall. I frysedisken... Det er to biffer i hver pakke. Godt med hjemmelagde båtpoteter som du krydrer med salt og urtegård(fra santa Maria), biffen stekes i meierismør i 5 minutter tilsammen(2,5 min på hver side) krydre med salt og pepper. Salat, tomat, agurk, fetaost og kremet balsamico over... Rødvinssaus som du bruker stekesky og rødvin oppi. Ååååååh, nam!!
♡Jente 05.07.2013♡
Kenguruen hoppet inn i kjøleskapet og ville heller bli lagd i morgen. Nå spiser vi sjokolade og potetgull i stedet. Ligger rett ut i sofaen og ser på at jeg får mindre og mindre batteri på mobilen.Høres sykt digg ut!!!
Neste gang jeg er i Sverige skal jeg nok finne det
Hva er kveldsplanen nå da?
Kenguruen hoppet inn i kjøleskapet og ville heller bli lagd i morgen. Nå spiser vi sjokolade og potetgull i stedet. Ligger rett ut i sofaen og ser på at jeg får mindre og mindre batteri på mobilen.
♡Jente 05.07.2013♡
Vi spiste veldig sen lunsj... Så kan se på det som en tidlig middagPotetgull er godt daveldig sjelden sjokolade her i huset
kanskje ikke beste middagen, men det er ihvertfall poteter
![]()
Må hente en lader dahehe
Handlet om en som kom ut fra fengsel.Okei, greit å se på noe daHer er det fotballkamp på tven. Hvilken komedie da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Mmmm, det hørtes GODT utBle en med biff, skinke, salami og pepperonikjøtt er digg
![]()
Vi spiste veldig sen lunsj... Så kan se på det som en tidlig middag
♡Jente 05.07.2013♡
Handlet om en som kom ut fra fengsel.
Nā er fast and the furious på <3 vin diesel <3
♡Overgangen feb/mars♡
Mmmm, det hørtes GODT ut
♡Overgangen feb/mars♡
Serie? Film?Nokon som har set The Other Women? Både eg og gubben lo te tårene trilla![]()
Gutt Februar 2014
![]()
Ser fast and the furious på tvDet VAR det
Du driver med ikveld da?
Nokon som har set The Other Women? Både eg og gubben lo te tårene trilla![]()
Gutt Februar 2014
![]()
Serie? Film?
♡Overgangen feb/mars♡
Har ikke sett den, men når du sier sånn så må jeg jo det snarthehe