Skravletråd :)

Må jeg prøve:)
Hvilken butikk har de det da? :D
Begge butikkene på nordbysenteret hvertfall. I frysedisken... Det er to biffer i hver pakke. Godt med hjemmelagde båtpoteter som du krydrer med salt og urtegård(fra santa Maria), biffen stekes i meierismør i 5 minutter tilsammen(2,5 min på hver side) krydre med salt og pepper. Salat, tomat, agurk, fetaost og kremet balsamico over... Rødvinssaus som du bruker stekesky og rødvin oppi. Ååååååh, nam!!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Begge butikkene på nordbysenteret hvertfall. I frysedisken... Det er to biffer i hver pakke. Godt med hjemmelagde båtpoteter som du krydrer med salt og urtegård(fra santa Maria), biffen stekes i meierismør i 5 minutter tilsammen(2,5 min på hver side) krydre med salt og pepper. Salat, tomat, agurk, fetaost og kremet balsamico over... Rødvinssaus som du bruker stekesky og rødvin oppi. Ååååååh, nam!!

♡Jente 05.07.2013♡

Høres sykt digg ut!!! :D
Neste gang jeg er i Sverige skal jeg nok finne det :D

Hva er kveldsplanen nå da?

Høres sykt digg ut!!! :D
Neste gang jeg er i Sverige skal jeg nok finne det :D

Hva er kveldsplanen nå da?
Kenguruen hoppet inn i kjøleskapet og ville heller bli lagd i morgen. Nå spiser vi sjokolade og potetgull i stedet. Ligger rett ut i sofaen og ser på at jeg får mindre og mindre batteri på mobilen.

♡Jente 05.07.2013♡

Kenguruen hoppet inn i kjøleskapet og ville heller bli lagd i morgen. Nå spiser vi sjokolade og potetgull i stedet. Ligger rett ut i sofaen og ser på at jeg får mindre og mindre batteri på mobilen.

♡Jente 05.07.2013♡

Potetgull er godt da :D veldig sjelden sjokolade her i huset ;) kanskje ikke beste middagen, men det er ihvertfall poteter :p

Må hente en lader da :p hehe

Potetgull er godt da :D veldig sjelden sjokolade her i huset ;) kanskje ikke beste middagen, men det er ihvertfall poteter :p

Må hente en lader da :p hehe
Vi spiste veldig sen lunsj... Så kan se på det som en tidlig middag;)

♡Jente 05.07.2013♡

Vi spiste veldig sen lunsj... Så kan se på det som en tidlig middag;)

♡Jente 05.07.2013♡

Ble det noe godt til lunsj da? :)

Nokon som har set The Other Women? Både eg og gubben lo te tårene trilla ;)

❤️Gutt Februar 2014❤️

Nokon som har set The Other Women? Både eg og gubben lo te tårene trilla ;)

❤️Gutt Februar 2014❤️

Har ikke sett den, men når du sier sånn så må jeg jo det snart :p hehe

Har ikke sett den, men når du sier sånn så må jeg jo det snart :p hehe

Vart heilt tilfeldig den filmen, og angra ikkje på dei 49kr :P

❤️Gutt Februar 2014❤️

Back
Topp