Skravletråd :)

Utspekulerte vil jeg kalle det:p
Haha jo helt klart. Verste er at det er visst alltid minsta på snart 4 år som finner på ting, eldste på 8,5 år bare orker ikke stanse hu :P Fint å ha noen å skylde på :D Hahaha!

Absolutt :D Jeg klarer meg veldig fint alene med barna, mye billigere i ukene på mat også :P Haha. Ser hvem som er pengesluket i matveien her i hus :P Nei, blir godt å få litt ekstra penger. Alt ordner seg for snille piker sier de vel? Nå har vi virkelig vært gjennom det meste av dritt, så er glad ting ordner seg for oss :D

Slipper å bli lei hverandre også ;)
Genialt da, tjener mer penger samtidig som dere også sparer penger ;) :p
Stemmet det med snille piker ja :D

Godt å høre at ting ordner seg da :)

Slipper å bli lei hverandre også ;)
Genialt da, tjener mer penger samtidig som dere også sparer penger ;) :p
Stemmet det med snille piker ja :D

Godt å høre at ting ordner seg da :)
Å ja :D Takk :) Ikke at vi skal klage, har hatt nok til det vi trenger :) Men kan gjerne begynne å tenke på noe småting å fikse opp til, evnt betale større summer inn til lån :)

Nå koser jeg meg med pepsi max og popcorn :D

Å ja :D Takk :) Ikke at vi skal klage, har hatt nok til det vi trenger :) Men kan gjerne begynne å tenke på noe småting å fikse opp til, evnt betale større summer inn til lån :)

Nå koser jeg meg med pepsi max og popcorn :D

Aldri dumt med litt ekstra ;)

Begynner å bli litt lei pepsi max jeg, mannen er avhengig, men popcorn er nam :)
Nå i kveld koser jeg meg faktisk med et par svake øl, men blir vel senga snart tror jeg. Svigeronkel kommer 8.30 i morgen tidlig :oops:

Junibarn er absolutt bedre enn desember...:)
Min mellomste har bursdag nøyaktig en uke før julaften, så blir litt voldsomt med feiringer og gaver.. Dessuten synes jeg det er koseligere å arrangere barnebursdag på sommeren!:D
Men, men...sånt kan man jo (heldigvis) ikke bestemme;)
Blir spennende med to så tette hos deg også! Kom første på termin??:)
Første kom tre dager før termin... Derfor dette er litt vel spennende. Vil jo helst ikke ha på nyttårsaften.. Nå kan det være at jeg får planlagt KS, så vet ikke helt hva som skjer enda. Jordmor har sendt henvisning til sykehuset...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Aldri dumt med litt ekstra ;)

Begynner å bli litt lei pepsi max jeg, mannen er avhengig, men popcorn er nam :)
Nå i kveld koser jeg meg faktisk med et par svake øl, men blir vel senga snart tror jeg. Svigeronkel kommer 8.30 i morgen tidlig :oops:
Hehe, jeg skifter veldig. Hadde nylig kick på fanta exotic :P Eller cola zero :D Smakte litt baccardi tidligere før mannen gikk avgårde da :P Men ikke helt der i dag :P
Var tidlig dere fikk besøk :P Da ligger jeg nok enda på sofaen og døser mens unga herjer :P

Hehe, jeg skifter veldig. Hadde nylig kick på fanta exotic :P Eller cola zero :D Smakte litt baccardi tidligere før mannen gikk avgårde da :P Men ikke helt der i dag :P
Var tidlig dere fikk besøk :P Da ligger jeg nok enda på sofaen og døser mens unga herjer :P
Herjer unga enda?

♡Jente 05.07.2013♡

Greit å bytte litt på det :) er veldig glad i fanta eller solo selv. Skal det være sukkerfritt må det være pepsi max, men bryr meg ikke så mye om det..

Ja, bønder starter tidlig :p hehe.

Jeg får tenke topp4 jeg da... Hehe;)

♡Jente 05.07.2013♡

Er så imponert over dikka som har over 1000 innlegg allerede! Og all denna skravlinga her inne... Kan ikkje vera vekke i 1,5 time og det er tre fulle sider ein må lesa seg opp på :P

❤️Gutt Februar 2014❤️

Herjer unga enda?

♡Jente 05.07.2013♡
Vel, ikke alltid de er enige om hva de skal leke med :P Oftest er de ganske samkjørte da. Men innimellom leker de med litt bråkete type leker :P Vi har for eksempel ett proff trommesett i stua :P De er ganske flinke å spille da, minsta begynner også å kunne noen triks :P Men det er jo ikke like lett å døse til tromming :P

Greit å bytte litt på det :) er veldig glad i fanta eller solo selv. Skal det være sukkerfritt må det være pepsi max, men bryr meg ikke så mye om det..

Ja, bønder starter tidlig :p hehe.
Aha, ja det sier jo sitt da. Husker når jeg var hos min farfar på sommeren for å hjelpe med slåtten. Opp kl 0600. :P Hardt :P Må jo det nå også, men kan jo fremdeles døse litt på sofaen da :P Må ikke ut til traktor og gress hele dagen liksom :P
Eller mate sauer :P

Er så imponert over dikka som har over 1000 innlegg allerede! Og all denna skravlinga her inne... Kan ikkje vera vekke i 1,5 time og det er tre fulle sider ein må lesa seg opp på :P

❤️Gutt Februar 2014❤️
Skravles ganske så bra her, ja:p

♡Jente 05.07.2013♡

Vel, ikke alltid de er enige om hva de skal leke med :P Oftest er de ganske samkjørte da. Men innimellom leker de med litt bråkete type leker :P Vi har for eksempel ett proff trommesett i stua :P De er ganske flinke å spille da, minsta begynner også å kunne noen triks :P Men det er jo ikke like lett å døse til tromming :P
Burde ikke de ha lagt seg?

♡Jente 05.07.2013♡

Burde ikke de ha lagt seg?

♡Jente 05.07.2013♡
Jeg døser på morgenkvisten når vi har stått opp altså :P Trodde det var underforstått når hu skrev de fikk besøk 0830 :P Og jeg da skrev da ligger jeg nok på sofaen og døser ;)

Minsta la seg 1845 og eldste la seg 2130 :P Så lenge siden de sovna :D

Aha, ja det sier jo sitt da. Husker når jeg var hos min farfar på sommeren for å hjelpe med slåtten. Opp kl 0600. :P Hardt :P Må jo det nå også, men kan jo fremdeles døse litt på sofaen da :P Må ikke ut til traktor og gress hele dagen liksom :P
Eller mate sauer :P

Må opp 6 jeg og, men ikke i helga :p
Men jeg våkner stort sett før 8 av meg selv da ;)

Det klarer ikke jeg :P Hadde det ikke vært for jobb eller unga, kunne jeg fint sovet til 12 tiden :P
Da skal jeg ha sovnet kl 3, og det gjør jeg sjelden :p
Husker første gang jeg sov til 12, en gang som barn, og alle trodde jeg var syk. Er kanskje en gang i året eller noe. .. hehe

Da skal jeg ha sovnet kl 3, og det gjør jeg sjelden :p
Husker første gang jeg sov til 12, en gang som barn, og alle trodde jeg var syk. Er kanskje en gang i året eller noe. .. hehe
Hahaha såpass :P Nei, jeg liker å sove. Sist helg våkna jeg 1240 :P Kjenner jeg bør snart legge meg om jeg skal være menneske i morgen :P

Hahaha såpass :P Nei, jeg liker å sove. Sist helg våkna jeg 1240 :P Kjenner jeg bør snart legge meg om jeg skal være menneske i morgen :P

Gjorde faktisk jeg og, men da sovna jeg ikke før 4 på natta da...haha.

Også stod jeg vel opp kl 8 for så å legge meg på sofaen...

Blir ikke lenge til natta her heller nå da. Greit å være opplagt ;)

Back
Topp