Kos deg videre på jobb.Jobben kaller, skravles sikkert senere damer![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg videre på jobb.Jobben kaller, skravles sikkert senere damer![]()
Kos deg på jobb![]()
God morgen
Jeg har fri idag!
Skal trene, rydde fram luer, votter osv, vaske vinduer, vaske klær, handle, skifte på senger
Du da?
Ååh...innpakking av kalendergaver er sååå koselig
Kos deg på jobb!
En kasse øl.Noen forslag til kalendergaver til mannen?![]()
En kasse øl.Du bare pakker kassen inn med luker. Ei luke om dagen
![]()
Gjør vel det daÅ joda du skravler masse du![]()
Ja, har sett de, men trodde kanskje man kunne finne dem billigere på nettDu får kjøpt dem i diverse butikker. har sett dem i alt fra klesbutikker til interiør butikker![]()
Ikke så lett det med tre barn flyvende rundt herFår skravle i helgene du da![]()
Jeg ogsåJa veldig koselig, elsker sånt jeg![]()
Så braJa, de er kjøpt på ebay , litt billigere der enn her i Norge
Jobb fintJobben kaller, skravles sikkert senere damer![]()
Ganske bra gjort å få 50 innlegg av å si nattaJa, det er fort gjort... Men jeg var ikke på i går kveld annet enn å si natta, det blir det ikke mer enn 50 innlegg av![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja, gulroten idag er helgTja, det kan jo diskuteres. Men er helt greit, og snart helgJIPPI!!!
Absolutt ikkeFår du til alt dette mens du skravler da?![]()
De jeg har sett har brukt papp, da de lukene de lager blir ikke ødelagt. Og ei forskjellig øl for hver dag, om han liker øl daTenkte på øl ja, men var usikker på innpakning og.
Forskjellige hver dag![]()
Takk for tips![]()
Sokker, boxere, hansker, deodorant, Flaxlodd, marsipan, belte, skjerf, verktøy, cd, gavekort på massasje o.l., parfyme, bilshampoNoen forslag til kalendergaver til mannen?![]()