Haha...et snikende ullteppeDu er en skravlehøne, selv når du ikke skravlerså du sniker deg forbi ved enhver anledning
![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Føler at jeg ikke skravler, men da blir det kanskje mer enn jeg tror...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...et snikende ullteppeDu er en skravlehøne, selv når du ikke skravlerså du sniker deg forbi ved enhver anledning
![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Det spørs det da...Ikke lenge før du er forbi meg hvertfall, skravler mye mer enn jeg gjør for tiden
Takk for detTakk det samme
Fordelen med å jobbe turnusHørtes deilig ut med fridag egentlig.
Ååh...innpakking av kalendergaver er sååå koseligKos deg med alle gjøremål
Jeg har satt på en vaskemaskin , skal snart sette på en til, kostet gulvet i gangen å nå er det snart jobb. I kveld blir det innpakking av kalendergaver![]()
har flere av de figurene selvHuleboer , her er figurene
![]()
![]()
Å joda du skravler masse duHaha...et snikende ullteppe
Føler at jeg ikke skravler, men da blir det kanskje mer enn jeg tror...![]()
Du får kjøpt dem i diverse butikker. har sett dem i alt fra klesbutikker til interiør butikkerSå fine
Kjøpt på Ebay??
Får skravle i helgene du daDet spørs det da...
Går inn i en periode med masse jobb fra mandag![]()
Ja veldig koselig, elsker sånt jegÅåh...innpakking av kalendergaver er sååå koselig
Kos deg på jobb!
Ja, de er kjøpt på ebay , litt billigere der enn her i NorgeSå fine
Kjøpt på Ebay??
Jeg synes de er superfine , de jeg har kjøpt her skal gis bort til mamma da men skal kjøpe noen til meg ogsåhar flere av de figurene selvprofilbildet mitt som jeg byttet ut nå nylig var en av willow tree figurene.
Jeg fikk min siste av farmoren min da jeg gikk gravid med VeslaJeg synes de er superfine , de jeg har kjøpt her skal gis bort til mamma da men skal kjøpe noen til meg også
Den er så fin, veldig mange fine willow tree figurer altsåJeg fikk min siste av farmoren min da jeg gikk gravid med Vesla
Da fikk jeg denne:
![]()
Oi, så fine! Hvor skal du ha dem?Huleboer , her er figurene
![]()
![]()
Mamma får de i kalendergaverOi, så fine! Hvor skal du ha dem?
♡Jente 05.07.2013♡
Ja, det er fort gjort... Men jeg var ikke på i går kveld annet enn å si natta, det blir det ikke mer enn 50 innlegg avHaha...et snikende ullteppe
Føler at jeg ikke skravler, men da blir det kanskje mer enn jeg tror...![]()
Så snill du erMamma får de i kalendergaver![]()