God morgenGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Jeg har fri idag!
Skal trene, rydde fram luer, votter osv, vaske vinduer, vaske klær, handle, skifte på senger
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planer for dagen?
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen
Taster fra Appen <3
God morgen
Jeg har fri idag!
Skal trene, rydde fram luer, votter osv, vaske vinduer, vaske klær, handle, skifte på senger
Du da?
Jeg har fri og skal få unna diverse ting her hjemmeLevert gullet i barnehagen så er det litt jobb fra 11-16.00 hva med dere?
Sent from my iPhone using BV Forum
Effektiv på papiret, jaEffektiv du e! Sender du over litt av den til meg og? Har nærmast samme liste som deg
Gutt Februar 2014
![]()
Det må ha blitt noe, du har tatt meg igjen ganske godt....God morgen
Ikke meg heller gitt...![]()
Takk, det sammeØnsker alle en super fredag![]()
Har jeg?? Trodde jeg lå stabilt bak deg, jegDet må ha blitt noe, du har tatt meg igjen ganske godt....
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Takk for detTakk, det samme
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Du er en skravlehøne, selv når du ikke skravlerHar jeg?? Trodde jeg lå stabilt bak deg, jeg![]()
Ikke lenge før du er forbi meg hvertfall, skravler mye mer enn jeg gjør for tidenHar jeg?? Trodde jeg lå stabilt bak deg, jeg![]()
Takk det sammeØnsker alle en super fredag![]()
Hørtes deilig ut med fridag egentlig.Jeg har fri og skal få unna diverse ting her hjemme![]()
Kos deg med alle gjøremålGod morgen
Jeg har fri idag!
Du da?
Kos deg med husvaskingSkal prøva å få vaska huset, men er suuuuper trøyttOg så skal eg på trening i kveld
Gutt Februar 2014
![]()
Håper du får en fin dag på jobbLevert gullet i barnehagen så er det litt jobb fra 11-16.00 hva med dere?
Sent from my iPhone using BV Forum
Taster fra Appen <3
Ja, jeg må gjøre detKnask C-vitaminer!![]()