Er lurt det.. Kjenner ei som kjøpte Rosa vogn da hun fant ut at hun skulle få jente..Da får jeg vel ha den i bakhodet når jeg kommer så langt at jeg skal ha en vogn da![]()
Nr 2 ble en gutt... Da ble det innkjøp av ny vogn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er lurt det.. Kjenner ei som kjøpte Rosa vogn da hun fant ut at hun skulle få jente..Da får jeg vel ha den i bakhodet når jeg kommer så langt at jeg skal ha en vogn da![]()
Godt oppdratt han skjønner jeg
Hvilken rase er det?
Ja da er det bare å handle på nytt daEg kjøpte vogn med tanke på at eg skulle kunna bruka den til fleirMen no kjem dei så tette, at eg uansett må ha ei søskenvogn.
Gutt Februar 2014
![]()
Er lurt det.. Kjenner ei som kjøpte Rosa vogn da hun fant ut at hun skulle få jente..
Nr 2 ble en gutt... Da ble det innkjøp av ny vognhahaaha
Da må du følge med på finn f.eks. for den finnes ikke i butikk lenger.Hehe, kanskje ikke så gjennomtenkt?
Liker ikke rosa jeg, så ingen fare for det her
Likte den brune du la ut da![]()
Da må du følge med på finn f.eks. for den finnes ikke i butikk lenger.
Simo har noen sånne "limited edition" vogner å dette er en av dem![]()
Greit å kikke seg litt om etter hva som er tilgjengeligHm...får vel vente til jeg har en liten spire først vel
Men kommer nok til å undersøke å prøve litt her og der![]()
Jeg også..Lurer på å finne senga
![]()
Jeg også, må bare se ferdig episoden først!
Multitasking her![]()
Nei. God natt. Skulle legge meg tidlig. Jaja. Sånn går det. Men nå sier jeg god natt.
Slapp unna foreldrerepresentant oppgaven i dag på foreldremøtet. Hurra![]()
ooohh.. eyecandySupernatural
Er på sesong 7 strakshehe
Nei. God natt. Skulle legge meg tidlig. Jaja. Sånn går det. Men nå sier jeg god natt.
Slapp unna foreldrerepresentant oppgaven i dag på foreldremøtet. Hurra![]()
Foresten: natta damer
Gutt februar 2014
![]()