Å huff da, har det begynt igjen nå
Hehe. Begynte i går
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å huff da, har det begynt igjen nå
Tror ikke jeg skal se på det gitt. Huff.Hehe. Begynte i gårlitt skuff at norge og svergie va i lag men
eg skal overleva. Haha
Uh bedre utvalg på stylepit da enn lekmer, der har jeg saumfart det mesteHar sett stylepit.no har fått inn hvertfall, lekmer.no har også fått noen
Elsker EbayEbay er knall!![]()
Bare hyggeligUh bedre utvalg på stylepit da enn lekmer, der har jeg saumfart det meste
Takk !![]()
God kveldGod kveld![]()
Her er vinterdressene på plass i butikkeneLurer på om det snart kommer vinterdresser i butikkene her. Ikke at jeg har vintervær her, men jeg liker å være tidlig ute daSpesielt siden det er nå jeg har penga. Greit, de ligger fint på sparekontoen også
Lyst på enten reima eller ticket til minsta. Største passer enda sitt. Men skulle uansett delt det litt opp. Nye vintersko til begge også liksom. For deres sko er jo så billige om man skal ha noen skikkelige!![]()
Hva trener du da??Første timen er med junior parti da, men jeg kan jo ikke bare stå å se på heller, så det blir oppvarming til de neste to timene![]()
Tror ikke jeg skal se på det gitt. Huff.
Det gjør jeg ogsåElsker Ebay
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Wow!! Mye på hjertet du3 innlegg til 300 i dag
TuMmY LoVe
Hva da??ENDELIG e da begynt litt på tv'n igjen
Hva trener du da??
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Tror de har kommet de fleste steder i grunnHer er også vinterdressene kommet![]()