Skravletråd :)

Hørtes deilig ut med trening. Vurdere senga snart jeg også:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var kjempedeilig :) ekstra deilig med en skikkelig uttøyning på slutten også :D

Lurer på om det snart kommer vinterdresser i butikkene her. Ikke at jeg har vintervær her, men jeg liker å være tidlig ute da :P Spesielt siden det er nå jeg har penga. Greit, de ligger fint på sparekontoen også :P

Lyst på enten reima eller ticket til minsta. Største passer enda sitt. Men skulle uansett delt det litt opp. Nye vintersko til begge også liksom. For deres sko er jo så billige om man skal ha noen skikkelige! :rolleyes:
Vi har en ticket to heaven, kjempe god, men kanskje ikke vært penga ...

TuMmY LoVe

3 innlegg til 300 i dag :)

TuMmY LoVe
Oi, du har virkelig skravlet skikkelig i dag :eek:
Sikter du deg inn på stelleveska? :)

Lurer på om det snart kommer vinterdresser i butikkene her. Ikke at jeg har vintervær her, men jeg liker å være tidlig ute da :p Spesielt siden det er nå jeg har penga. Greit, de ligger fint på sparekontoen også :p

Lyst på enten reima eller ticket til minsta. Største passer enda sitt. Men skulle uansett delt det litt opp. Nye vintersko til begge også liksom. For deres sko er jo så billige om man skal ha noen skikkelige! :rolleyes:
Ticket sine er så fine, har kommet vinterdresser på nett hvertfall. jeg har alt utenom vintersko i boks

ENDELIG e da begynt litt på tv'n igjen :D

Vi har en ticket to heaven, kjempe god, men kanskje ikke vært penga ...

TuMmY LoVe
Det syns jeg absolutt den er da. Hu har en fra i fjor og har holdt hu tørr og varm alltid. Så syns den er verdt penga jeg :)

Ticket sine er så fine, har kommet vinterdresser på nett hvertfall. jeg har alt utenom vintersko i boks
hvor har du funnet det? har googla meg i hel. Men syns det er lite å fine akkurat nå. Mye er salgsvarer og sikkert på vei ut virker det som. Så lite str å velge mellom også da. Ja, liker godt ticket sine jeg. De og reima gjør nytten her :D

hvor har du funnet det? har googla meg i hel. Men syns det er lite å fine akkurat nå. Mye er salgsvarer og sikkert på vei ut virker det som. Så lite str å velge mellom også da. Ja, liker godt ticket sine jeg. De og reima gjør nytten her :D
Har sett stylepit.no har fått inn hvertfall, lekmer.no har også fått noen

Back
Topp