Skravletråd :)

hvor bor du henn? :)
trenger ikke si akkurat hvor altså er bare nysgjerrig ;)
det er jo ikke så ille da.
men vet at på sommerleiren så har han pleid å trene der :)
vet ikke om de fortsatt er på brandbu heller men er virkelig morsomt der og mye man kan lære og mange man kan møte, tøyde ut på en tribune mens jeg så på en trening, da beina nesten i spagaten og hode nesten i gulvet, (var veldig myk :p ) plutselig kommer en mester ifra korea og tar på bakhode mitt, det neste som skjer er at hele overkroppen og panne er i gulvet :o helt sprøtt

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Trykket litt for fort på send... ;p

Da kan man si du er myk ja ;)
Kan ikke si jeg er så myk nei, og aldri vært heller. Men det kommer seg. Er mykere enn de fleste i klubben :)
Har blitt stivere på min over 30 år :p

Ønsker alle en super fredag:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Mannebeinet skal i bursdagsfest og jeg får besøk av venninna mi. Ga hu valget mellom biff eller fylte baguetter :p Så blir spennende å se hva hu ønsker. Så det blir nok filmkveld her på lørdag. Dagtid aner jeg ikke derimot. Kanskje vi besøker noen og slapper av :) Søndag vet jeg blir daffedag siden mannen skal ut en tur :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Ja god morgen/formiddag jenter!
Ha en super fredag.. Så får vi se om jeg får gjort det jeg skal da :P

Mannebeinet skal i bursdagsfest og jeg får besøk av venninna mi. Ga hu valget mellom biff eller fylte baguetter :p Så blir spennende å se hva hu ønsker. Så det blir nok filmkveld her på lørdag. Dagtid aner jeg ikke derimot. Kanskje vi besøker noen og slapper av :) Søndag vet jeg blir daffedag siden mannen skal ut en tur :p

Høres ut som en koselig helg ;)
Her skal det graves og hogges trær håper jeg, samt trening for instruktørene tul selvforsvars kurs som begynner neste uke :) blir nok en film/serie på kvelden :D

Jeg skal helt klart tidlig i seng...:rolleyes:
Sto opp kl 06 idag, og er sigen...:p

Ble det tidlig i seng da? Det ble det på meg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som en koselig helg:D

Natt....:p
Jobber alltid natt i helgene:)

Ok. Kan være greit det så lenge man har nok å gjøre så tida går ;)

Klarte jo selvfølgelig ikke det:p
Klokka ble nærmere 01....:rolleyes:

Det er jo så typisk da :rolleyes:
Håper du sov godt når du fikk lagt deg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaja.. Da har jeg fått egg i hus hvertfall. Så da er det pavlova på lista.
Å kjøkkenet er snart ferdig ryddet :P hahaha

Så da ligger jeg ihvertfall godt an med lista mi! hahahaha

Back
Topp