Skravletråd :)

Det er alltid festlig når ting kommer i retur...
Helst først 2 ganger i barne senga, så 2 ganger i senga til mamma og pappa :confused:
Jupp, eller minsta var en gang i hver bare før vi gikk ned å slappa av foran tven i sofaen. :P Men hu er god igjen nå da, så ble sendt i bhg i dag. 50 timer siden sist så :)

God morgen:) Huff, hennes tur nå ja:p
Ja, håpa liksom hu ble hoppa over. For utrolig nok hopper sånt som regel over hu helt :P

Mannen lurte på hvem neste var, med hans crappy immunforsvar tenker jeg han, men med min flaks er det sikkert meg :P

Jupp, eller minsta var en gang i hver bare før vi gikk ned å slappa av foran tven i sofaen. :p Men hu er god igjen nå da, så ble sendt i bhg i dag. 50 timer siden sist så :)

Sist velsa hadde det var det to runder i sin egen seng. Så måtte flytte hu over i vår mens jeg "rydda opp" hos henne.. Da spydde hu over hele siden min av senga.. Å mens jeg prøvde å få dyna mi akutt ut av senga tok hun pappa sin også..

Godt vi har mye reserve dyner :P

God morgen :)
Hva er dagens planer da folkens?
God morgen:D
Idag skal jeg på et møte på jobben, og etterpå blir det litt shopping før jeg henter gutta i barnehagen og på skolen!
Du da?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

God morgen:)

Noen timer i hudpleiesalongen her og noe ærender i byen:)

Veslegutt skal være med farmor i dag:)
Så kommer visst storebror(bonus) her i dag:D

Blir det fint vær og hengekøya eller hva du snakket om hos deg i dag mon tro:P?
Hvor gammel er bonusstorebror??:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

God morgen:)

Noen timer i hudpleiesalongen her og noe ærender i byen:)

Veslegutt skal være med farmor i dag:)
Så kommer visst storebror(bonus) her i dag:D

Blir det fint vær og hengekøya eller hva du snakket om hos deg i dag mon tro:p?
Kos deg:)

Hr skinner sola, så jeg skal slenge meg i hengestolen om litt og lese bok ja:)

Ja, håpa liksom hu ble hoppa over. For utrolig nok hopper sånt som regel over hu helt :p

Mannen lurte på hvem neste var, med hans crappy immunforsvar tenker jeg han, men med min flaks er det sikkert meg :p
Får håpe det ikke blir noen av dere

Back
Topp