Skravletråd :)

Neida, men vi ser ofte film sammen når veslegutt er lagt eller ser noe begge liker på tv;)
Nå er han med kompiser, så jeg passer på å se "jentetv" som han kaller det:P

Samme gjør jeg her, men sjelden jeg er alene hjemme da. Får lurt han innimellom :D

Sjelden her også i grunn:P I dag er han dog ute av huset, litt deilig det også:P haha...
Er deilig å være alene innimellom ja, trenger det :)
I ukedagene er det stort sett jeg som er borte da, pga trening. Men han har en fast fredag i mnd med gutta :)

Huff,hvordan gikk det?:) Fikk du lest noe? Hva skal du ha eksamen i? Eller har du hatt den i dag?
Tror å håper det gikk ok:) fikk ikke lest så mye som jeg burde gjort, men får leste mere til eksamene som kommer i fremtiden :) det var en tverrfagelig eksamen, så mye å lese på :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er deilig å være alene innimellom ja, trenger det :)
I ukedagene er det stort sett jeg som er borte da, pga trening. Men han har en fast fredag i mnd med gutta :)

Aha:)
Kjekt med en fast fredag da:)
Han er med gutta i kveld:P

Jo da :p La minsta og siden hu (pga oppussing av hennes) sover på vårt rom, lå jeg i senga til hu sovna. Jeg aner ikke hvem som sovna først, men jeg ble vekka to timer etter av største :p Hu benytta selvsagt anledningen til å se sine favorittprogrammer og da forskjøv sovetiden sin en time :p

Så sånn kan det gå. Enda like trøtt. Så vurderer sterkt å legge meg nå for natta :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Haha...fort gjort:p
Håper du får sove til natten nå da;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp