Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, skjønner denAhaHadde neppe vært idol her heller, hadde det ikke vært for at mannen er ute
![]()
Hihi, utnyttet tiden godt hun daJo daLa minsta og siden hu (pga oppussing av hennes) sover på vårt rom, lå jeg i senga til hu sovna. Jeg aner ikke hvem som sovna først, men jeg ble vekka to timer etter av største
Hu benytta selvsagt anledningen til å se sine favorittprogrammer og da forskjøv sovetiden sin en time
![]()
Så sånn kan det gå. Enda like trøtt. Så vurderer sterkt å legge meg nå for natta![]()
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Ja. Var det da. Om jeg sitter våken lenge nå ødelegger jeg helt sikkert hele søvnen min. Nå er jeg jo trøtt. Så er jo greit å benytte seg av det daHihi, utnyttet tiden godt hun da
Hadde sikkert lagt meg selv, blir helt utrolig trøtt om jeg sovner på dagen/ettermiddagen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Vurderer å legge meg snart selv jegJa. Var det da. Om jeg sitter våken lenge nå ødelegger jeg helt sikkert hele søvnen min. Nå er jeg jo trøtt. Så er jo greit å benytte seg av det da
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Hihi, skjønner den
Følger dere med på en serie nå da?
Okei. Passer på å se jenters selv når jeg er aleneNeida, men vi ser ofte film sammen når veslegutt er lagt eller ser noe begge liker på tv![]()
Nå er han med kompiser, så jeg passer på å se "jentetv" som han kaller det![]()
Okei. Passer på å se jenters selv når jeg er alene
Jeop, må utnytte den tida man harSmart det![]()
Jeop, må utnytte den tida man har
Har ikke sett dagens tv program.Veldig sant![]()
Kommer det noe mer artig på tv i kveld mon tro?
Har ikke sett dagens tv program.
Vurderer uansett en tidlig kveld, er så trøtt
Skal opp tidlig i morgen og har sivet lite de siste dagene. Så det beste hadde vært senga nåJeg er ikke så trøtt enda, men bør ikke bli alt for sen selv![]()
Skal opp tidlig i morgen og har sivet lite de siste dagene. Så det beste hadde vært senga nå
bra det da!![]()
der minner du meg på at jeg skulle ha sjekket beinlengden min skikkelig![]()
stoler ikke helt på hun som gjorde det sist og mente at en cm forskjell ikke gjorde noe![]()
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
ja, verst i hofte og skuldre da, veldig flaut under oppvarming vis man "vifter" med armene for kommer veldig mye da, var dessverre litt stille som regel da også så hørtes godt i lokale
høyeste belte var grønn belte der, og tok ikke lang tid før de kom på ungdomsgruppa![]()
så var mest veldig lett pensum.
men de lærte seg jo alt man skulle kunne da![]()
men var MYE repetisjon på navn og slike ting![]()
men selvom de er unge så vil disiplinen i tkd hjelpe til![]()
Gi meg styrke!! Vesla vil ikke sove og jeg vil ha mannen i seng
Taster fra Appen <3