Skravletråd :)

Den heter bodyguards and assassins på eng. Den er kinesisk egentlig.

Hele natten er litt for mye å håpe på med han:P Det har han ikke gjort en eneste gang enda;) Ammer fortsatt på natt:) Men uthvilt og klar for en ny dag det er han alltid:D Så i morgen er det åpen barnehage igjen:) :D

Bra han blir uthvilt da ihvertfall ;)
Åpen barnehage høres gøy ut.
Hvor gammel er han?

Hehe...ja, jeg er skummel:oops:
Er ikke så ofte på svenskegrensen da;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
å er du der noen ganger? da vil jeg vite det :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Hvor ofte hadde dere gradering da? Trena i ca et år første gangen, og hadde 4 graderinger.der jeg trener nå har vi bare 2 pr. år..har 3. Cup nå.
Vi jenter er ofte mye mer teknisk enn guttene ;)
trente i solør egentlig minimum 6 mnd mellom hver gradering, fikk komme litt høyere opp tidligere pga kunnskap og div ;)
men treneren vår var egentlig veldig streng og fulgte reglene til punkt og prikke ;)

men han var en veldig dyktig trener :) har glemt så mye for er en stund siden sist gang men husker fortsatt en del spark og div :p og har hvert god hjelp noen ganger :D
var på en fin sommerleir i danebu hvor jeg fikk lære mye nytt og spennende :D

Så greit da:) Hva gjør du på jobben da:)?
Jeg har kun hatt 2 nattevakter i mitt liv, ikke noe for meg...Sliter med å holde meg våken:P
Hehe...nattevakter er nok en vanesak:p nå går det helt greit, har jobbet turnus i 13 år...
Jeg jobber med etterretning i tollvesenet:)

No har eg holdt eldste gutten hjemme fra barnehagen i 2 dager fordi han har vært litt slapp. Og i kveld kom feberen. E so typisk. Han virka piggere på dagen i dag og tenkte at i måren kunne eg endelig sende han i bhg igjen så eg får gått på jobb. Men neida. Men da e vel som forventa etter oppstart til nytt barnehageår.

Sent from my iPhone using BV Forum
God bedring til eldstemann:)

Hehe...nattevakter er nok en vanesak:p nå går det helt greit, har jobbet turnus i 13 år...
Jeg jobber med etterretning i tollvesenet:)

Ja, er nok gjerne det:p
På de 2 vaktene ble jeg beordret også så jeg var ikke helt klar:p

å er du der noen ganger? da vil jeg vite det :p

Veldig, veldig sjelden;)
Vært der to ganger i løpet av mine 13 år i tjenesten:p

Så kjedelig at de ikke har det :/ når du sier slike ting, har du trent andre lignende sporter også? Vet ikke hvilke plager du har, men jeg fikke også beskjed av leger og fysio at jeg ikke burde trene tkd, men gjorde det allikevel. Er det beste jeg har gjort både for kropp og sjel :D
Kjernemuskulaturen har godt av det:)
har problemer med bruskvev så mange av stillingene sliter de unødvendig :(
har drevet med turn, dans (forskjellige typer) drama (tro meg mye bevegelse :p ) samtidig som jeg også har trent på treningsstudio med pt og har hvert hos fysioterapeuter.
plutselig endte jeg opp med masse muskel problemer og slike ting :( siste jeg trente var Taekwondo og måtte slutte etter mye rygg og hofte problemer :(

Innom for å ønske alle en fin kveld:D

Fint å gå tur i sola ja, jeg har vært ute hele dagen , digg
så herlig :)
bor i en så liten leilighet at vi bare må gå ut for å gjøre ting ;)

Back
Topp