Skravletråd :)

Jupp. Etter 5 uker til nå begynner jeg å bli flink :D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Får greit med muskler i armene og mage etterhvert ;) husk på å trene beinet litt og. Den kan bli ganske muskelløs etter disse ukene

Titter innom denne tråden for å hilse på:D
Håper alle får en strålende helg!
Her har vi ingen store planer...kun noen turer ut i skogen, litt husarbeid og snop i morgen:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hyggelig å se deg her :)
Høres ut som en avslappet og deilig helg :)

Håper du får en fin helg:)
Her skal vi kose oss med kake i kveld:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for det:D
Hva slags kake skal dere spise?

dua og er trønder
Hehe ja. Nei øver på å gå med den uten å legge vekt på den. Bare sånn at foten følger de bevegelsene den skal. Har fått plate og 5 skruer inn også ser du. Også trener jeg godt med ett bånd hver dag som jeg fikk av fysio :)

Takk for god bedringer :D Snille dere ♡

Takk for det:D
Hva slags kake skal dere spise?

Eplekake med kokos:)

Takk :) Har det ikke så aller verst da. Har ligget på sofaen eller gått med krykker i snart 6 uker. Noen uker til også må jeg lære å gå igjen også. Måtte operere ankelen ser du ;)

MEN bonusen er jo- Mannen må lage all middag etter jobben sin (noe jeg normalt gjør) Det er visst slitsomt. Å komme på og det å handle alt fant han ut var jo dyrt. Mat er da aldri gratis. Men er jo jeg som tar meg av det også :p Å måtte levere og hente minsta i bhg. Stelle hu og kle hu. Legge hu :p

Så nei. Jeg lider ikke. Har paralgin forte uansett :p

Opptrening etter brukket ben er ikke bare bare, men fysioterapeuter er gull verdt der :D Brakk låret i fjor og gikk halvt år på krykker..musklene i det ene beinet er nesten like med andre beinet. Men med mye god hjelp fra fysio og litt vilje så kommer det seg. Men du har vel kjent på det der med tålmodighet. Det der tar tiiiiid ass. Djiiiz.......GOD bedring!

Hehe ja. Nei øver på å gå med den uten å legge vekt på den. Bare sånn at foten følger de bevegelsene den skal. Har fått plate og 5 skruer inn også ser du. Også trener jeg godt med ett bånd hver dag som jeg fikk av fysio :)

Takk for god bedringer :D Snille dere ♡

Høres ut som min ankel jo..hehe. du tok ikke leddbåndet vel? Så bra du får fysio:D

Kos dere med orange is the new black:) Den så vi ferdig for en stund siden. Nå ser vi sons of anarchy. Spennende serie det også, litt annen type da :p
Hvilke brettspill bruker dere spille da?

Kommer litt an på hvorvidt vi har besøk eller om vi er alene, men TP og andre kunnskapsspill er en gjenganger :-)

Har hørt mye bra om SOA, er den så fantastisk som alle sier? :-)

Kommer litt an på hvorvidt vi har besøk eller om vi er alene, men TP og andre kunnskapsspill er en gjenganger :-)

Har hørt mye bra om SOA, er den så fantastisk som alle sier? :-)
Okei, jeg liker godt å spille bezzerwizzer:) Blir ikke så ofte da.
Vi har i alle fall blitt hekta på soa, allerede inne i sesong 3 nå:p

Har trent i nesten 3 år til sammen, men med 10 års pause i mellom der et sted ;) har trent fast i 1.5 år nå, og har 1 svart stripe (av 3) :)
Også er jeg instruktør for barn 6-9 år. Love it :)

Ser på supernatural nå. Har ikke sett det fra start før. Orange is the new black så vi nettopp ferdig. Gled deg ;)

Stilig! Har alltid hatt lyst til å prøve meg i noe sånt, men har aldri våget :-) Gøy å trene andre i noe du elsker å gjøre da!

Supernatural pleide jeg å se på da det gikk på tv, underholdende serie :-)

Kanskje vi skal prøve oss på det etterpå da :-)

Jeg er generelt ikke noe glad i kunnskaps spill siden jeg ofte føler meg dum, men bezzerwisser er KNALL :D

Back
Topp