Det er vel(!!!) lurt. Blir vekt tidlig hver morgen jegMå vell legge meg jeg også, mamma kommer sikkert til å vekke meg tidlig i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel(!!!) lurt. Blir vekt tidlig hver morgen jegMå vell legge meg jeg også, mamma kommer sikkert til å vekke meg tidlig i morgen![]()
Har det, er jo bare for at jeg bruker den så myeHørt at noen sliter med batteriet på dem og at du da kan få ny. Sjekk det ut!
Men alltid veldig hyggelig daJa det er dethihi
Spesielt!!På ein eller annan måte skal to ukjente folk, som aldri har sett kvarandre ein gong, gifte seg. På TV. Show![]()
Skal nyte å sove lenge i 3 mnd tilDet er vel(!!!) lurt. Blir vekt tidlig hver morgen jeg![]()
Det er det jaMen alltid veldig hyggelig da![]()
Sant. Turte bare ikke skrive mer av det fordi jeg ikke liker at andre skriver på dialekt... Og hadde allerede blitt irettesattMen da sier vi jo også "slæng"hihi
Skulle liksom prøve å rette på deg, men feila littja jeg vet det er en skam men jeg vil ha bedre batteriiiiii!
DobørsteNei men du har nok å tenke på om dagen! Fant dere noe idag?
Oi, snadderJeg spiser jordbær som jeg har dyppet i sjokolade og hatt i kjøleskapet. Har vaniljekesam ved siden av nå. Det var jammen godt![]()
Hihi, Du kan få ny iPhone!Skulle liksom prøve å rette på deg, men feila littja jeg vet det er en skam men jeg vil ha bedre batteriiiiii!
Men alle skryter jo sånn av detEr ikke kjempebra batteri på samsungen heller![]()
Jeg skal straks i sengNår skal dere legge dere i dag? Jeg er helt ødelagt. Så sykt trøtt og sliten.
Hahah det var det daNoe som ikke er det?![]()
Sånt tenker jeg sjeldent over![]()