Den har jeg lyst å lese også, selv om jeg har hørt mye forskjellig om den boken.Et helt halvt år.
Egentlig ganske fin bokHar brukt ganske lang tid på den for jeg sliter med å konsentrere meg for tiden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg lyst å lese også, selv om jeg har hørt mye forskjellig om den boken.Et helt halvt år.
Egentlig ganske fin bokHar brukt ganske lang tid på den for jeg sliter med å konsentrere meg for tiden
![]()
Den har jeg lyst å lese også, selv om jeg har hørt mye forskjellig om den boken.
I begynnelsen var den litt treg, men tok seg opp og opp etterhvert. Så ikke gi den opp i begynnelsen[/quote
Nettshopping er genialt, masse tilbud som gjør alt mye billigere , slipper kjøpesenter ++.
Hva slags sider bruker du å handle på? Lettere å dra på shopping på skjermen enn i butikken ja![]()
OmelettNoen lunsj tips anyone?
Er alene hjemme og orker ikke børdskive med syltetøy![]()
hmmm omelett hørtes godt utOmelett
Rundstykker med egg
Kjapt å lage ogsåhmmm omelett hørtes godt ut![]()
Jeg er hekta på vaniljekesam med banan og nektarin for tidenNoen lunsj tips anyone?
Er alene hjemme og orker ikke børdskive med syltetøy![]()
God "morgen" til deg ogsåGod morgen!
Ny mnd har startet og høsten er offisielt igang![]()
Yeeii!!1 mnd til bursdagen min*wii*
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
God "morgen"God morgen
Tenk at det allerede er september, snart jul![]()
Så flink du erSnart ferdig med de jeg![]()
God dagGod morgen alle
♡Overgangen feb/mars♡
glemmer ofte omelett når jeg lager matKjapt å lage også![]()
Godt er detGod "morgen"
Tiden flyr!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Idag har jeg sovet lenge pga nattevaktHva skal dere i dag da?![]()
Oi, det nærmer segJeg vet faktisk ikke. Første dag på leeeenge at jeg ikke har planer. Er 39+2 idag![]()