Skravletråd :)

God morgen, håper dere har hatt en fin start på dagen.

Oppvåkningen var deilig, men så fikk jeg en mld fra ei venninne om at noe jeg hadde meldt meg på til søndag (som hun skulle sitte barnevakt for barna mine for), er avlyst.

Føler meg så ekstremt skvist ut av lokalsamfunnet, og er så redd for at dette kommer til å gå utover barna mine =( Er litt på gråten kjenner jeg =(
 
God morgen, håper dere har hatt en fin start på dagen.

Oppvåkningen var deilig, men så fikk jeg en mld fra ei venninne om at noe jeg hadde meldt meg på til søndag (som hun skulle sitte barnevakt for barna mine for), er avlyst.

Føler meg så ekstremt skvist ut av lokalsamfunnet, og er så redd for at dette kommer til å gå utover barna mine =( Er litt på gråten kjenner jeg =(
Uff da, høres ikke bra ut.
Hvordan er du skviset ut?
Utrolig trist når slikt skjer :(
 
God lørdag alle sammen:D
Våknet opp etter sommerfest med dundrende hodepine:p nå er den heldigvis nesten borte..
 
Uff da, høres ikke bra ut.
Hvordan er du skviset ut?
Utrolig trist når slikt skjer :(
Har egentlig ikke så lyst til å gå så veldig mye i detalj. Men jeg var utflytter hit da jeg ble sammen med min nåværende eksmann. Da vi skilte lag tok lokalsamnfunnet hans sin side. Av og til føler jeg meg paranoid, men andre dager får jeg tilbakemeldinger fra andre som gjør at jeg skjønner det er slik det er.

Føler meg bare skikkelig nedfor i dag.
 
Back
Topp