Helt klart! Nei, nå ble jeg sulten!Ja! Det er et must!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klart! Nei, nå ble jeg sulten!Ja! Det er et must!![]()
Pass deg nå frøken!Virker ikke sånn![]()
Å jasså ,skal du tamange i dagTakk for det søta
Blir nok en fin dag![]()
Vi skal endelig ha wokNoen som har noen middagstips til i kveld? Er helt blank![]()
endelig? Jeg hater wokVi skal endelig ha wok
Det spørs da vel helt på hva du har oppi?endelig? Jeg hater wokEller, hate er et sterkt ord, men jeg misliker det sterkt
![]()
Nei, for jeg er ikke noe glad i store, crispy grønnsaker.Det spørs da vel helt på hva du har oppi?
Vi har ikke store, crispy grønnsaker. Vi har det ganske smått, og bare grønnsaker vi liker ;-)Nei, for jeg er ikke noe glad i store, crispy grønnsaker.
Jeg liker alle grønnsaker, bare ikke konsistensen på de når de er woketVi har ikke store, crispy grønnsaker. Vi har det ganske smått, og bare grønnsaker vi liker ;-)
Ehm detvar da merkelig, man kan da ha mye iwokendelig? Jeg hater wokEller, hate er et sterkt ord, men jeg misliker det sterkt
![]()
Nei men da spiserdu detikke.Jeg liker alle grønnsaker, bare ikke konsistensen på de når de er woket![]()
Det samme har viVi har ikke store, crispy grønnsaker. Vi har det ganske smått, og bare grønnsaker vi liker ;-)
Haha. Ja, jeg veitEhm detvar da merkelig, man kan da ha mye iwok
NopeNei men da spiserdu detikke.
Veldig mange som elsker wokDet samme har viElsker wokjeg
Du er rar altsåHaha. Ja, jeg veiter ikke noe fan av konsistensen og smaken. Er ikke så glad i å steke ting i olje heller, så det kan nok være en sammenheng der
Her er vi gladi detalle sammen heldigvisNopeLitt synd, for mannen er veldig glad i det.
Mousakka med hvitløksbagetterNoen som har noen middagstips til i kveld? Er helt blank![]()
Wok er kjempegodtendelig? Jeg hater wokEller, hate er et sterkt ord, men jeg misliker det sterkt
![]()
Ja, noen rariteter skal man haDu er rar altså![]()