Mye jeg burde gjort nå som det er vår, jaHaha hvordan får man seg et liv utenom bv liksom??![]()
Ja men det kan jo være greit, du har sikkert mye annet spennende å bruke tia på om ikke premiene er for fristende da![]()
Meeen mulig jeg klarer begge ting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye jeg burde gjort nå som det er vår, jaHaha hvordan får man seg et liv utenom bv liksom??![]()
Ja men det kan jo være greit, du har sikkert mye annet spennende å bruke tia på om ikke premiene er for fristende da![]()
Ja, forenklet ferdigutfylt var liksom enklereAh, slik jaglad jeg slipper slik selvangivelse gitt
![]()
Mye jeg burde gjort nå som det er vår, jaog inne i huset...
Meeen mulig jeg klarer begge ting![]()
Da kan den ikke være veldig interessant?!Nå leser jeg ehm husker ikke hva den heter![]()
å sånn å forstå, glad jeg kan hjelpe henneDrømmene hennes![]()
Du kan spørre mirellKjenner ikke noen som kjenner deg![]()
Spørs på premiene daMed andre du blir ikke borte![]()
Joda den er faktisk det, menjeg leser så yebøker at det går litt rundt fo rmeg.Da kan den ikke være veldig interessant?!![]()
Du finner vel alltids noe du liker duSpørs på premiene da![]()
De kaster da ikke ut deg vel ??Jo takk så får vi se hvor lenge jeg får være der før jeg blir kasta ut av stranda![]()
Hihi...det er santDet er mulig detDet er helt utrolig hvor annet man får gjort om man bare gidder å bevege rompa si litt haha
![]()
Kjenner hun deg privat da?Du kan spørre mirell![]()
De kaster da ikke ut deg vel ??
Aha...da såJoda den er faktisk det, menjeg leser så yebøker at det går litt rundt fo rmeg.
Tror den het mr Longbourn forreste
Hihi...det er santer bare vilje det står på noen ganger
![]()
Eller en hel uke....Ja det er det og da er det ikke lett når man er litt lat en dag![]()
Eller en hel uke....
Sånn som nå...får ikke rumpa opp av sofaen![]()
Tom for strøm her ogsåHaha ja det er og en mulighetser jeg må bevege meg snart for telefonen dør snart så da kan jeg like godt komme meg i dusjen når jeg først står
![]()
jeg har møtt henneKjenner hun deg privat da?![]()
Litt ekstra krydder setter de sikkert pris påMan vet jo aldri, er ikke sikkert de liker at det spruter melk rundt omkring![]()