God morgen snuppaGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Her er det foreldresamtale i barnehagen for mellomste og en tur til regnskapsfører.. du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen snuppaGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Viktig med nok søvn daspesielt du som er gravid!
Nei, jeg bare satt og tenkte på dem isteden![]()
God morgen alle sammen
Planer for dagen?
Vært våken hele natten?Ehm... Nei![]()
Dåpssamtale med prestenGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Æsj...har du mye å tenke på?!Ja men ikke så lett når hodet gjør så man ikke sovnerog om jeg ikke tenker så er jeg kvalm så da er det ikke noe lettere akkurat
![]()
Har du egen regnskapsfører?God morgen snuppa
Her er det foreldresamtale i barnehagen for mellomste og en tur til regnskapsfører.. du da?![]()
Kos degGod morgen snuppa
Her er det foreldresamtale i barnehagen for mellomste og en tur til regnskapsfører.. du da?![]()
Hun er sånn viktig dame vetduHar du egen regnskapsfører?![]()
Ah det var vi aldri påDåpssamtale med presten
Hva med deg?
Hva slags bok ønsker hun seg?God morgenJeg skal ned på senteret for å sende et brev. Og så tenkte jeg å kjøpe en bok frøkna ønsker seg for å overraske henne med når hu kommer hjem i ettermiddag. Ellers så skal jeg bare pakke litt klær I dag da jeg reiser for å være hos ei venninne i helgen siden jeg er sykemeldt og kanskje har godt av å komme meg litt bort
Hva skal du i dag da?
Æsj...har du mye å tenke på?!da er det ikke lett, nei..
Hva slags bok ønsker hun seg?
Aha, hvor gammel er hun?Violettas dagbok var det hun ønsket seg nå![]()
Viktig å sove litt, en nei ikke alltid like lettå få tilAlt for mye... Nei det er ikke det, satse på at det snart blir bedre![]()
Viktig å sove litt, en nei ikke alltid like lettå få til
Hun er sånn viktig dame vetdu
Ah det var vi aldri på
Badeland! jeg må svømme litt![]()
like gammel som min da.Hun er 8![]()