Sånn er det vel flere steder heldigvisDet er det fine med å bo i Bergen. Det er få som har like stor kjærlighet for laget sitt som bergensere har for brann.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det vel flere steder heldigvisDet er det fine med å bo i Bergen. Det er få som har like stor kjærlighet for laget sitt som bergensere har for brann.![]()
Oi, noe på gang?!Der kom visst takene i ryggen tilbake![]()
Vet ikke ! Det var ikke så vondt når jeg hadde de sistOi, noe på gang?!![]()
Er så mye annet å gjøreHaha kjenner til det derjeg har og litt sånn skal bare
![]()
Sånn er det vel flere steder heldigvis
De aller fleste hadde det, det har vi jo sett ør.Er nok ikke alle som hadde fulgt et nedrykk.![]()
De aller fleste hadde det, det har vi jo sett ør.
Krysser alt jeg harVet ikke ! Det var ikke så vondt når jeg hadde de sistdet var forrige uke. Så får se om de tar seg opp
Virkelig ? Jøss overraskende.Jeg kjenner ikke magen som hadde det i hverfall. En ting er jo lag som rykker opp og ned hele tiden som sogndal feks, en annen ting er lag som alltid har lagt på topp. Men det er vel ganske individuelt da sikkert.spørs vel på hvor langt inni fotballen man egentlig er.
Virkelig ? Jøss overraskende.
Flink du er. Kommer du og tar leiligheten min og?Ferdig med husvask klokka 11![]()
Ok, kjenner heldigvis flest av de som er med både i medgang og motgang. AAFk er jo av den gjengen!Ja, skuffende nok kjenner jeg mange medgangssupportere, men det er gjerne folk som ikke er så veldig interessert i fotball i utgangspunktet
Ok, kjenner heldigvis flest av de som er med både i medgang og motgang. AAFk er jo av den gjengen!
Aafk vet jeg har blitt bemerket før fordi de alltid er der.Ja, det er sant. Stefaren min er aafk supporter, så følger litt med der også.håper gjerne de vinner sine kamper, så lenge det ikke går utover brann, og det gjør det jo ikke nå
![]()
Nei nå er jeg helt kjørt og ligger rett ut med smerter i ryggenFlink du er. Kommer du og tar leiligheten min og?![]()
Kanksje du ikke skulle tatt den husvasken i dag snupp?Nei nå er jeg helt kjørt og ligger rett ut med smerter i ryggen![]()
Wow, du er flinkEtter å ha endret rekkefølgen i det jeg skulle gjøre, og snakket med mannen og ba han gå av toget på en annen stasjon, klarte jeg å få gjort alt jeg skulle![]()
Er ikke sikkert det var så lurt, nei...Kanksje du ikke skulle tatt den husvasken i dag snupp?