Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg ogsåSå gøy. Håper du får fine bilder![]()
3%. Vanligvis er det jo 1% så om man først skal handle en del er det jo lurt å gjøre det i dagJa stemmer detdet tenker jeg aldri på, man tjener vel ikke så mye på det uansett ?
Handler alltid på mandager3%. Vanligvis er det jo 1% så om man først skal handle en del er det jo lurt å gjøre det i dag![]()
Jeg bruker handle for hele uka fredagerHandler alltid på mandagerhandler for hele uka
![]()
det er smartJeg bruker handle for hele uka fredagerKjøper brus og godteri som kun skal vare i helgen
![]()
Du er jaggu ei effektiv dameLevert kengubarnet på skolen
gått en tur
Tatt situps og planken
Spist frokost
Snart dusje og sette på en vaskemaskin, jobb etterhvert.
God morgenfår ikke sove
planer for dagen?
Levert kengubarnet på skolen
gått en tur
Tatt situps og planken
Spist frokost
Snart dusje og sette på en vaskemaskin, jobb etterhvert.
Sitter her hjemme, og det er helt stille rundt meg. Sambo er på jobb og lillegutt har sin første dag alene i barnehagen idag, etter at han begynte i ny barnehage på tirsdag. Blir rart å være alene hjemme etter å hatt lillegutt hjemme sammen med meg i hele desember <3 Men det er nok å gjøre her hjemme, så jeg får vel surra bort noen timer på vasking av klær, bretting av klær og rengjøring. Lurer på om jeg skal få surret meg til å pakke fødebagen også, ettersom det begynner å nærme seg termin<3
Har dere noen planer for dagen?
Er også heime aleine for første gong på lenge! Gubben er på jobb og Jr er i bhg aleine for første gong. Han starta på mandag. Er sååå rart!
Men eg skal ikkje vaske eller noko slikt i dag. Eg skal prøva å sove litt da eg er blitt sjukBhg bakteriar er noko skit
![]()
Nok en våken natt her![]()
Må være det også innimellomWow, skal si du er effektiv på morrakvisten![]()
Må være det også innimellom![]()
Er også heime aleine for første gong på lenge! Gubben er på jobb og Jr er i bhg aleine for første gong. Han starta på mandag. Er sååå rart!
Men eg skal ikkje vaske eller noko slikt i dag. Eg skal prøva å sove litt da eg er blitt sjukBhg bakteriar er noko skit
![]()
Er det hver torsdag?3%. Vanligvis er det jo 1% så om man først skal handle en del er det jo lurt å gjøre det i dag![]()