Det er det ja
Er det ronja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ronja?
Nei men jeg får ikke skrvlet så mye i dag..Du er ikke langt bak da![]()
Hva er mye?Oj det er mye
1000-1300 i ukenHva er mye?
Det ser ikke sånn ut men ikke godt å si. Ser for meg at mange kommer til å skravle endel i romjula..
Blir nok ikke helt stille neiDet kan godt hende ja
Det gjenstår å se, hadde aldri trodd noen kom til å ha 6000 innlegg dennemnd.Det kan godt hende ja
Nei, det ville overrasket meg stortBlir nok ikke helt stille nei
Hvordan er formen?God morgen alle sammenskal prøve å skravle litt i dag... Men vet ikke om jeg klarer.
Litt er du nok innomNei men jeg får ikke skrvlet så mye i dag..
Fine premier motivererDet gjenstår å se, hadde aldri trodd noen kom til å ha 6000 innlegg dennemnd.
Blir nok litt ,men nå skal jeg snrt ute o gkjøre å blir borte noen timer..Litt er du nok innomhåper jeg. Er så stille når alle er borte, og sambo kom hjem fra fest kl 6. Jeg blir nok alene oppe en stund
![]()
Det gjør det helt klart.Fine premier motiverer![]()
Jeg vet detBlir nok litt ,men nå skal jeg snrt ute o gkjøre å blir borte noen timer..
Du tror du blir det ja![]()
Oj så lenge har min aldri sovetJeg vet dethan sto opp kl 13 i går etter å ha slappet av hjemme kvelden før og la seg rundt midnatt.
Ser han nok tidligsf kl 16
Har måtta dratt min opp i den tiden førOj så lenge har min aldri sovet
Godt sovehjerte han da.. Blir vel annerledes når barnet deres kommerHar måtta dratt min opp i den tiden før
Er redd det blir en kamp å få han opp da ogGodt sovehjerte han da.. Blir vel annerledes når barnet deres kommer