Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Sånn ca akkurat nå!Når mener han at han skal stå opp da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn ca akkurat nå!Når mener han at han skal stå opp da?![]()
Å heldig du erHei, går bra! Sitter i sofaen med ei lita prinsesse på puppen som ble født 9.12.hører på julemusikk. Hvordan går det med skravllegjengen?
Hei, går bra! Sitter i sofaen med ei lita prinsesse på puppen som ble født 9.12.hører på julemusikk. Hvordan går det med skravllegjengen?
Det var litt sent vel?Sånn ca akkurat nå!
Akkurat passe syns hanDet var litt sent vel?![]()
Akkurat passe syns han![]()
Kommer nok til å bli akkurat samme daKan ikke holde på sånn når baby kommerhehe
Min er å hjelper svigerfar med ved, så jeg prøver å komme igang med rydding. ..ikke lett![]()
Kommer nok til å bli akkurat samme da
Så koseligDa er nesten alt klart for venne middag i kveld!jeg gleder meg til denne årlige tradisjonen!
ser fram til en veldig hyggelig kveld!
![]()
Ribbe, pølse, hjemmelaget medisterkaker, surkål, potet og grønnsaker! Ikke minst min manns fantastiske hjemmelagde saus!Så koselig
Hva skal dere ha?
Det er da ikke greit.. Han må strammes seg opp da..Kommer nok til å bli akkurat samme da
Hva??Skummelt er det ikke. Sover hos tannlegen jeghehe
Takk for detTakk det samme. Hva skal du i dag da?
Takk for detTakk det samme![]()
Ååh...gratulerer med lille snuppaHei, går bra! Sitter i sofaen med ei lita prinsesse på puppen som ble født 9.12.hører på julemusikk. Hvordan går det med skravllegjengen?
Håper du får en koselig kveldDa er nesten alt klart for venne middag i kveld!jeg gleder meg til denne årlige tradisjonen!
ser fram til en veldig hyggelig kveld!
![]()
HahaAlltid vært og kommer alltid til å være![]()
![]()