Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ja igrunn her ogEg likar ikkje smør, så brukar kun margarin. Til absolutt alt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja igrunn her ogEg likar ikkje smør, så brukar kun margarin. Til absolutt alt![]()
Jeg hadde meldt meg på for å få klær jeg.Aldri. Nokon gong.
Spørs detDa er det noe jeg gjør galt![]()
NeiNå følte jeg meg skyldig...
Men det skal ikke ha noe å si det da.
Ikke så mye igen da.Skal ha noen bilder av storesøster til div og noen kalendere til besteforeldre og oldeforeldre, så jeg begynner å se enden. Ser ikke mørkt på det iallefall![]()
Sant det. Men min data og slikt er på stua. Bare hans greier som er på datarommet![]()
Ja de får fine klær!!Jeg hadde meldt meg på for å få klær jeg.
Der sier du noe!Jeg hadde meldt meg på for å få klær jeg.
Det er det jo faktisk verdt! Klærne er jo syke!Jeg hadde meldt meg på for å få klær jeg.
Det gjer ikkje eg heller. Klarer ikkje smakenJa igrunn her ogspiser ikke smør på brød engang
![]()
Bra vi er flerDet gjer ikkje eg heller. Klarer ikkje smaken![]()
Det kunne eg og ha gjort. Dei får jo klespakke til 35.000. Heilt villt!Jeg hadde meldt meg på for å få klær jeg.
Joda, jeg skal ikke klage så mye sånn egentligKan jo ikke tenke på andre en seg selv disse mannfolka??? ; p
Haha, det seier eg og. Veit ikkje om så mange andre som ikkje likar detBra vi er fler![]()
Hei skravledamerStår det bra til
?
Mine var like brede, men så lange som det gikk an på stekebrettetDet spørs det ja....
Mine så sånn ut da de var ferdigstekt.
Så mye??Det kunne eg og ha gjort. Dei får jo klespakke til 35.000. Heilt villt!
Hahaalle prøver å finne ut hva som gikk galt med Venessiela's kolakaker
![]()
Hun gjorde detSiljegulli brukte jo det hun og???