KakemennJulemenn er godt jaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KakemennJulemenn er godt jaa![]()
Henger ikke helt med føler jegRart det der![]()
altsā ikke begge, men gjerne en av deSkjønner det. For meg holder det med stelleveska![]()
Må jo ikke bruke 10 000 da. Jeg syns det er helt tullete. Babyen merker jo ikke det. Min kostet 6000 ny. Holder i massevisVogn har vi ikke kjøpt enda. Der går jo 10 000kr. Bra vi hadde litt oppspart![]()
Sitter å tenker på å bake nå, så er i sigetDet skulle hun![]()
5.barnesykdommen i hus. Hun er ok idag da, litt slapp men kolakaker blir detFår se da. Hun har jo et febersykt barn, så kanskje det ikke blir noe![]()
Skravla mye daJa tydeligvis![]()
Men jeg har funnet meg en jeg vil haMå jo ikke bruke 10 000 da. Jeg syns det er helt tullete. Babyen merker jo ikke det. Min kostet 6000 ny. Holder i massevis![]()
Jeg er sånn boikotter av alt det alle har. Så her ble det BrioEmmaljunga edge duo dallas<3 er forelska i den!
Man må ikke, men er greit å få en vogn mn er fornøyd medMå jo ikke bruke 10 000 da. Jeg syns det er helt tullete. Babyen merker jo ikke det. Min kostet 6000 ny. Holder i massevis![]()
Begynt å bli litt kvalm igjen nå i 3trimester. Så kan hende aktivitet er grunnen?Unnskyld men må bare spørre om noe litt ut av det blå her.. hehe
er det fler av dere som har opplevd å bli kvalm når lille i magen er aktiv? kjenner det begnner å bli litt plagsomt :/
Bilstol er er syyyykt dyrt! Kosta over 4000Nei, ikke altvalgt litt billige løsninger som ikea stellebord og seng og. Bedsidecrib var brukt. Er vogn og bilstol (med 2baser) som drar snittet opp
Helt enig. Når jeg har falt for den kunne jeg ikke blirt fornøyd med no annetMan må ikke, men er greit å få en vogn mn er fornøyd med
Maxicosi med easyfiksbase kr 2500krBilstol er er syyyykt dyrt! Kosta over 4000med base. Men selvfølgelig verdt det!
Unnskyld men må bare spørre om noe litt ut av det blå her.. hehe
er det fler av dere som har opplevd å bli kvalm når lille i magen er aktiv? kjenner det begnner å bli litt plagsomt :/
Yei! Kakemenn ❤minner meg om farmor..Om ein googler kakemenn kjem dette opp: Vis vedlegget 92411
Tom for melk så blir ikke lapperFår slenge sammen en omelett da
Snakkes senere jenter
![]()
Jeg er 28+3 eller no nå, så da er det kanskje derfor?Ja, var mykje kvalm frå ca veke 28 med Jr pga bevegelsar.
Begynt å bli litt kvalm igjen nå i 3trimester. Så kan hende aktivitet er grunnen?