Godt spørsmål..Høres ikke noe godt ut. Tro hva som har skjedd..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt spørsmål..Høres ikke noe godt ut. Tro hva som har skjedd..
Veldig, etter 6mned med tull så håper jeg virkelig han her er så seriøs som han virker..Hurra!!Bra det da.
Helt utrolig at det skal være så vanskelig å få skikkelig hjelp.Veldig, etter 6mned med tull så håper jeg virkelig han her er så seriøs som han virker..
Forstår jeg godtJa vi gleder oss![]()
Det er det, de ødelegger i grunn forseg selv i en liten kommune de som ikke r seriøse..Helt utrolig at det skal være så vanskelig å få skikkelig hjelp.
Absolutt. Folk får jo raskt vite om det i et så lite samfunn.Det er det, de ødelegger i grunn forseg selv i en liten kommune de som ikke r seriøse..
Hørtes ut som en morsom dagVeldig. Lillegutt har vært til frisøren og vi har vært på ikea i flere timer med svigermor/farmor og svigerinne/tante![]()
Håper dagen idag blir bedreTakktakk
Hormonell + motgang (ting går ikke som planlagt) + sambo går på døra, blir sint og smeller den i veggen så det blir styyygt stort merke (barneromdøren) = sipping og hormonkrise
Uff daBle plutselig så dårlig her. Kvalm, hodepine og magesmerter![]()
Det gjør de jaAbsolutt. Folk får jo raskt vite om det i et så lite samfunn.
Går bedre nåUff dahåper det går over snart!
Hadde fri igår, jegSå kjedelig da
Hvordan var jobb i dag da?![]()
Haha...skjønte hva du menteHaha, nei den så kanskje litt slem ut den derdet var ikke meningen
Men jeg HAR gitt opp å prøve å komme forbi degeller så prøvde jeg aldri
![]()
Ser no svakt, men om det er rosa eller skyggestrek? HmmJeg og sambo har en diskusjon, hvor han mener jeg er gravid og jeg sier det ikke går ann pga el var for 5 dager siden, tok en test for å bevise til han men han sier han ser to streker og jeg ser EN![]()
Kan dere fortelle min sambo at det bare er EN strek på testen?![]()
Har begynt bedre i allefallHåper dagen idag blir bedre![]()
Hurra! Det vat på tide !Ser sånn ut, endelig en elektriker som virker litt seriøs
Ja ikke sant! Det synes jaggu jeg ogsåHurra! Det vat på tide !
Nei, han skjønner bare ingenting... Skal jo klare å vaske hele huset å alt når man er dårlig... Men håper han har vondt i morgen!![]()
Det er jo ikke noe man kan noe for heller..