Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Da tenkte jeg her, ikke genereltDet vet jeg faktisk ikke om det stemmer? trur ikke alle sykehus har det slik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tenkte jeg her, ikke genereltDet vet jeg faktisk ikke om det stemmer? trur ikke alle sykehus har det slik.
Liker å slippe å måke snøNei, den kan komme nå! julestemning![]()
HahaRandom quote! Men er ikke rart det er stille på feb14 når du er her inne og skravler![]()
Å nei! Uff... Vet jeg alt omHar vært litt i bølger. Var veldig kvalm i uke 4 og 5 faktisk. Ikke så ille nå, men det kommer innimellom.
Holder det nede da
Merker det i korsryggen allerede da![]()
Gjorde jeg også.... Kommer til å gjøre det denne gangen også..Jeg plages fortsatt med bekkenet..
Er iallefall det jeg har hørtaha.. slik å forstå![]()
Haha...ble jo nesten nervøs nåJoda er noen koselige her. Slapp av!![]()
Vi får seNei egentlig ikke
Vi får være enig om å være uenigsnø er bra!![]()
Absolutt ikke!!!!skal du ha flere?![]()
Den var utrolig finFagmøbler
Vis vedlegget 92045
Skjønner greiaHan hadde nok ikke gjort det om han visste jeg ble fornærmet da. Men med en bmi som tilsvarer grensen til undervektig, så er det nesten litt koselighaha
hehe, det skjønner jeg ogsåHihinå sover hun på sofaen... Jeg kommer ikke over hvor fantastisk hun er!!!! Herregud... Skjønner godt folk får 4-5 unger.
Blir glad bare jeg vinner jegIkke jeg hellermen den på topp10'er finere synes jeg
Jeg hadde ikke det i fjor, det var kjedeligJaer stort sett alltid det her da, så har ikke gitt opp håpet
![]()
Hvor mange har du?Absolutt ikke!!!!![]()