Ja, er glatt her også, var først snø, og så kom regnet.. Tørr ikke gå ut på trilleturDet gjorde det her i går kveld, er rimeli gglatte veier ute..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er glatt her også, var først snø, og så kom regnet.. Tørr ikke gå ut på trilleturDet gjorde det her i går kveld, er rimeli gglatte veier ute..
4 ganger blir det vel nå.
Også født med HD(putebarn), så plaget med hoftene generelt. Men ikke blitt vãrre nå heldigvisHar hatt problemer med den og hoftene i mange år, også har jeg HD
Har hjulpet med trening, men siden jeg ikke har klart å trene i det siste kommer det fort tilbake dessverre![]()
klarte det ikkedet er så vondt når du ikke har noe i magen.. bare syre...
Hehe jaEr det derfor dere kommer ut hit innimellom altså? Koselig det da![]()
Hvor lenge varte det da?
Fineste hendene ❤ hun har verdens minste stortåneglÅåh...se på den nydelige lille hånda da!!![]()
i uke 8Nei huff, helt forferdelig opplevelse
Hvor langt på vei var du da?
Du svarte ikke på flere minutter, så da døde det utJa der ser duhihi men jeg er der jo da
![]()
Det har ikke jeg fått med megKan vinne stelleveske på topp 100 også da
Uff så slitsomt5 måneder og så startet det på litt igjen 8.mnd... så hadde ikke mye å gå på nei.
Ja! Ikke sant??Da er det jaggu på tide![]()
For en sjarmør![]()
Ikke jeg hellerDet har ikke jeg fått med meg![]()
Ja huff, det er jo den verste oppkasten![]()
Plussgrader her ogsådet vil jeg også ha!!!! her er det plussgrader![]()
Det trenger du ikke kunne så mye omJammen, kan jo ingenting om babyer![]()
Også født med HD(putebarn), så plaget med hoftene generelt. Men ikke blitt vãrre nå heldigvis
Tåer inn når jeg går![]()